هفت نفر از قاریان و حافظان دانش آموز زنجان به رتبه های برگزیده كشوری دست یافتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان با مطلوب خواندن این میزان در مقایسه با جمعیت استان زنجان گفت: این وضعیت و رتبه در مقایسه با سایر استان ها بسیار مناسب است.

مرادلو این نتایج را مرهون خدمات دولت دانست و افزود: مهمترین خدمتی كه در دولت نهم و دهم صورت گرفته عزتی است كه فعالیت های قرآنی در حوزه آموزش و پرورش یافته است.

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی ،خاطر نشان كرد: از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی 10 هزار مدرسه قرآنی در سطح كشور اشاره كرد كه سهم استان زنجان 142 مدرسه بوده است كه در اوقات فراغت دانش آموزان با استقبال چشمگیری روبرو شده است.

این مقام مسئول با اشاره به شركت 124 هزار و 876 نفر شركت كننده در مرحله ابتدایی مسابقات قرآن،احكام و نهج البلاغه در سطح استان افزود: از این تعداد 20 هزار و 305 نفر در مرحله منطقه ای پذیرفته شده و یك هزار و 274 نفر نیز به مرحله استانی راه یافتند.

مرادلو با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان در سطح مناطق،خاطر نشان كرد:در این مسابقات 460 نفر در كلیه مناطق شركت كردند كه 56 نفر به مرحله استانی راه یافتند./س

برچسب ها: مسابقات ، کشوری ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.