گوشی3.0 PARADA ال جی با برخورداری از صفحه نمایش لمسی بزرگ به صورت دوهسته ای تولید و روانه بازارهای جهانی تلفن همراه شده است

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران، این گوشي که درابعاد 127.5 در 69 در 8.5 میلیمتر تولید و روانه بازار شده است.ال جی3.0 Prada  از استحکام کافی برخوردار بوده و در عین حال طراحی  جذابی دارد. زمانی که کاربر این گوشی ظریف را در دست می گیرید به ساختار مقاوم آن پی می برید و با اطمینان می توانید با آن کار کرد.


صفحه نمایش 4.3 اینچی NOVA در قاب جلوی گوشی دارای وضوح 480 در 800 پیکسل است.
صفحه نمایش لمسی خازنی 4.3 اینچ IPS LCD با وضوح 480 در 800 پیکسل  قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.کیفیت این صفحه نمایش در گوشی Prada بطور متوسط از صفحه نمایش LCD بالاتر است و روشنایی کافی دارد. میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید رضایت بخش است.
دفترچه تلفن نیز مانند سایر نرم افزارهای سیستم دارای ظاهری سیاه سفید است و دفترچه تلفن تمامی مخاطبین را در یک لیست که طبق الفبا مرتب شده است.


در طول مکالمه می توان شماره گیر را برای وارد کردن شماره دیگر به صورت pop-up ظاهر کرد و همچنین در طول تماس می توان از گوشی نیز استفاده کرد و با ضربه زدن روی کلید منو یک کادر سبز کوچک جایگزین بخش هشدار داد و مانند یک میانبر برگشت به تماس کار کرد.ال جی Prada 3.0 از انواع پیام های SMS ، MMS و ایمیل پشتیبانی می کند و پشتیبانی ایمیل نیز رضایت بخش است.


این گوشی دارای رادیو FM است و رادیو از طریق هدفون یا بلندگو پخش می شود اما در هر حال باید هدفون را وصل کرد چرا که به عنوان آنتن استفاده می شود.ال جی Prada 3.0 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسل با حداکثر وضوح 3264 در  2448 پیکسل است.یک فلاش LED نیز وجود دارد اما در صورت کم بودن نور محیط کمک زیادی به گرفتن عکس نمی کند.


ساختار منوی دوربین بسیار مناسب است اگرچه بسیاری از تنظیمات مهم در منوی تنظیمات گسترده قرار دارند و کمی طول می کشد تا به آن سوئیچ کرد.ال جی Prada 3.0 گزینه های ارتباطی بسیاری دارد و این گوشی از چهار باند GSM/GPRS/EDGE برای رومینگ جهانی و سه باند HSDPA با سرعت دانلود 21Mbps و سرعت آپلود 5.76Mbps پشتیبانی می کند.


مرورگر آندروید یکی از بهترین مرورگرهای موجود در یک گوشی موبایل است که روی یک صفحه نمایش مانند ال جی Prada 3.0 تجربه خوبی را برای کاربر فراهم می کند.
همچنین در این گوشی نرم افزار اختصاصی فیس بوک ، توییتر یا MySpace وجود ندارد و در عوض Social+ Widget فراهم شده است که تمامی شبکه های اجتماعی کاربر را بخوبی مدیریت می کند.


ال جی Prada 3.0 به گیرنده داخلی GPS مجهز است که به سرعت به قفل ماهواره می رسد.Caller ID و موقعیت یابی Wi-Fi نیز برای تعیین دقیق محل وجود دارد اگرچه نیازمند ارتباط اینترنتی است.


 

برچسب ها: گوشی ، بازار ، برند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار