مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیج‌فارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

محمد باغستانی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیج‌فارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

این مقام مسئول در ادامه می‌گوید: سپرده‌گذاری مرکزی و سازمان بورس برای پیگیری واریز سود سهام عدالت از سمت این دو شرکت $اقدامات $بسیار زیادی انجام داده، اما همچنان این سود تکمیل نشده است بعد از واریز سود توسط این دو شرکت واریز سود سهام عدالت انجام خواهد شد.

باغستانی می‌گوید: از سمت سپرده‌گذاری به شکل مکرر براس وصول این اقلام پیگیری شده، اما همچنان واریز سود سهام عدالت تکمیل نشده است و ما همچنان منتظر تکمیل آن هستیم.

گفتنی است، بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان سود سهام تاکنون وصول شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
خودرو هواپیما یا لوازم خانگی همه باید با سنت الکترونیکی و هوا فضا باشند جدی نگیرد , زیر پا له میشود, وقتی به شما گفته میشود که دانشگاه هوا فضا و دانشگاه الکترونیکی باید در همه ایران دانشگاه داشته باشند ,,مسولان کشور معاون رییس جمهور پشت گوش میاندازند,
۱۳:۰۰ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: قطعی‌ها ۲ نوع خسارت به صنعت خودرو سازی و قطعه سازی وارد کرده است که این خسارت‌ها مستقیم است و باعث می‌شود هم تولید متوقف شود و هم کارگران بیکار بمانند همچنین قطعی‌ها و نوسانات برق در بعضی از مناطق به تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی آسیب می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
خیلی زرنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
کاش سال 84 به جای سهام 1 میلیون تومان پول را به خودمان می دادند می تونستم با این پول 9 تا سکه تمام بهار آزادی که قیمتش اون موقع 119 هزار تومان بود بخرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
کجای کاریدهلدینگ خلیج فارس پول سودسهام داران دست تیم فوتبال استقلال است
Iran (Islamic Republic of)
سهامدار
۰۸:۵۱ ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
واریز کردند آقای عشقی برد.
آخرین اخبار