نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حالی برپا ش که بد نیست سال گذشته با کاهش 3 هزار متری روبرو شده است.

فرخ زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به آنکه فضای نمایشگاه با کاهش مواجهه شده اما خوشبختانه فضایی که به شبکه معارف اختصاص داده شد فراتر از فضایی است که سال گذشته دراختیار داشتیم چرا که سال گذشته اصلا غرفه ای نداشتیم که با لطف مسئولین امسال 300 متر فضا برای رسانه ها اختصاص داده شد که متاسفانه شاهد عدم حضور شبکه های صدا و سیما برای پخش  برنامه بودیم و تنها شبکه سه و شبکه معارف از این فضا استفاده کردند.

وی در ادامه اذعان داشت: کار نمایشگاه از 25 شعبان شروع و تا 25 رمضان به پایان می رسد که فعالیت شبکه معارف هم در همین فاصله زمانی مذکور است.

فرخ زاد بیان کرد: یکی از فعالیت های شبکه معارف سرویس دهی و کمک به پخش زنده شبکه های دیگر است و با توجه به اینکه از نظر اداری و سازماندهی مسئولین این حوزه در عهده روابط عمومی ماست شبکه معارف اقدام به گرفتن فضایی در متراژ 300 متر کرد.

مدیر رابط عمومی شبکه معارف گفت: سه شبکه مکه، مدینه و قرآن به طور دائم این فضای معنوی را پوشش مستقیم می دهند، شبکه معارف هم نیز روزانه مسابقاتی را از جمله مسابقه 1446 مطرح و برگزار می کند و هر شب به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی نیز اهدا می شود .

وی ادامه داد: بیشترین بازدید کنندگان انتقاداتی را بر گرفتند یعنی بر اینکه چرا شبکه معارف مواد تیمی پخش نمی کند و ما هم با پاسخ توانستیم آنها را توجه کنیم که چهارچوب شبکه ها با پخش موسیقی همسان نیست، در ضمن شبکه معارف طی چند ماه گذشته تغییراتی را در پخش محتوا، ساختار و قالب فرم برنامه داشته است و قالب فرم برنامه در این تغییر رشد چشم گیری را داشته است.

فرخ زاد افزود: بخش دیگر، فعالیت با در نمایشگاه اطلاع رسانی از فضای قرآن است و از نمایشگاه برای اتفاقات استفاده می کنیم و از همین مکان با تهدید خبرهای نمایشگاهی توسط خبرنگارانمان سایت شبکه معارف را به روز رسانی می کنیم.

وی در پایان انتقاداتی را از برپایی نمایشگاه کرد و گفت: بد نیست سال گذشته کمبودهایی بود و با توجه به استقبال مردم اما شاهد کاهش فضای 3 هزار متری نمایشگاه هستیم این در حالی است که 10 بخش به نیست سال گذشته به فضای نمایشگاه افزوده شد و این امر موجب ازدحام شده است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار