سردار رحیمی:

شرکت عظیم پایتخت نشینان در راهپیمایی روز قدس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: با توجه به استقبال و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به طول مسیرهای راهپیمایی افزوده شد.

سردار رحمیی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: راهپیمایی روز قدس امروز از ساعت 10:30 صبح شروع شد و راهپیمایی محورها شکل گرفت: محدوده کنترل پلیس از شرق تقاطع خیابان جمهوری، ولیعصر تامیدان ولیعصر، از شمال میدان ولیعصر تا بلوار کشاورز، از غرب تقاطع کارگر تا بلوار کشاورز، و از بلوار کشاورز تا خیابان جمهموری از جنوب خیابان جمهوری تا تقاطع جمهوری، کارگر تا چهار راه ولیعصر است.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به افزایش حجم شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی و حضور مردم مسیر راه پیمایی از غرب از میدان انقلاب تا چهار راه توحید و از شرق چهار راه ولیعصر به میدان فردوسی به مسیر راهپیمایی افزایش یافت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در بسیاری از مسیرها که جز مسیرهای راهپیمایی نبود بازهم گروه های مختلفی از مردم برای راهپیمایی حضور یافتند.
به گفته ی سردار رحیمی حضور در راهپیمایی روز قدس یکی از بزرگترین عبادت هاست و مردم مظلوم فلسطین که مورد ظلم و ستم غاصبان قرار گرفتند که در این خصوص به همه مردم واجب است در این راهپیمایی شرکت کنند.
سردار رحیمی خاطرنشان کرد: از ساعت 7 صبح امروز فعالیتمان را شروع و از ساعت 9 صبح محدودیت ها را ایجاد و تا 2 ساعت پس از اتمام برگزاری باشکوه نماز جمعه وضعیت ترافیک را به حالت عادی بر گرداند و نیروهای پلیس در محدودیت های ذکر شده حضور دارند./
برچسب ها: استقبال ، عظیم ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار