امیر قلعه نوعی از عملکرد اعضای تیمش رضایت نداشت و در صحبت هایش با اعضای تیم به آن اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نوعی برای دربی برنامه ریزی کرده است و شرایط فعلی اعضای این تیم باعث شده است که وی برای ایم بازی با نگرانی های بسیار زیادی روبرو شود زیرا در استانه دربی وی چند بازیکن اصلی تیمش را در اختیار ندارد و این موضوع سرمربی تیم را آزار می دهد.

وی در گفتگو با اعضای تیمش اعلام کرده است که آنها در آستانه انجام یک بازی مهم و حیاتی حق ایجاد شرایط فعلی را ندارند و باید تمام مسایل و مشکلاتشان را به فراموشی بسپارند تا بتوانند برای دربی آماده شوند و شرایط را تغییر دهند.

شایان ذکر است، امیر قلعه نوعی انتقاد شدید خود را اعلام کرد و به بازیکنان گفت: از آنها انتظار دارد که بازی به بازی بهتر شوند و روند صعودی داشته باشند اما آنها با این شرایط روبرو نیستند و در هر بازی با افت بیشتری روبرو می شوند.

این در حالی است که امیر قلعه نوعی اعلام کرده ناچار است برای ایجاد شرایط جدید و مناسب در تیم وضعیت را تغییر دهد و به نوع دیگری با بازیکنان برخورد کنند تا بلکه آنها وضعیت را جدی گرفته و برای رسیدن به شرایط ایده آل تلاش کنند زیرا هیچگونه تلاشی را از بازیکنان تیمش نمی بینند.

وی مدعی شده است تا دربی وضعیت تک تک نفرات را زیر ذره بین قرار می دهد و در صورتی که شرایط تغییر نکند آنها را با جریمه نقدی روبرو می کند تا انگیزه آنها افزایش یابد.

سرمربی استقلال برای بازی با پرسپولیس وضعیت را تغییر داده است و اولتیماتومی جدی خود را اعلام کرده است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار