نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك گفت :روز قدس را تجلی همبستگی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است و ملت غیور ایران با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی این روز، این مهم را به اثبات رساند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آیت اا... دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراك افزود: ابتكار معمار كبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس، موجب ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استكباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

وی روز قدس را عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست .

وی گفت: روز قدس به فرموده امام راحل روز اسلام، مبارزه با استكبار و قیام مستضعفین علیه مستكبرین و نابودی صهیونیسم جهانی و آزادی قدس و تحول عظیم در سیستم فكری و سیاسی جهان است.

امام جمعه اراك اضافه كرد: فلسطین پیشانی جهان اسلام در مقابله با ابرقدرتهای زر، زور و تزویر دنیا و خط مقدم مبارزه مسلمانان و آزادی خواهان جهان علیه خطرناكترین اندیشه تاریخ یعنی صهیونیسم جهانی به عنوان ریشه تمام بحران های خاورمیانه است.

وی بیان كرد: امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه مردان تاریخ ساز جهان اسلام هستند كه در برابر قوم پلید اسراییل قیام كرده اند.

امام جمعه اراك اضافه كرد: برگزاری راهپیمایی روز قدس در 80 كشور جهان اسلام نشان از بیداری اسلامی در منطقه و هوشیاری مسلمانان است كه موجب به ستوه آمدن استكبار، اسراییل و آمریكا شده است.

وی خاطر نشان كرد: امروز، اسراییل به عنوان غده سرطانی در قلب دنیای اسلام، موجب سلب آرامش و امنیت شده است كه باید با تلاش و اتحاد همه جانبه، این فتنه زدوده شود./ع

برچسب ها: قدس ، تجلی ، همبستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.