در هشتمین یادواره شهدای صنعت برق فارس بر لزوم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران که حافظان و پاسداران واقعی امنیت این مرز و بوم هستند، تاکید شد.

همایش یادواره شهدای صنعت برق فارس با حضور سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان، سردار قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، دیگر مسئولان استانی و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.

سردار یداله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این یادواره، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت، بر لزوم تکریم خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران، حافظان و پاسداران واقعی امنیت این مرز و بوم هستند.

او با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا امنیت و آرامش در جامعه برقرار باشد و ذره‌ای از این خاک به دست دشمنان نیفتد، افزود: ما وظیفه داریم همواره یاد و نام شهدا را زنده نگاه داشته و با احترام و تکریم پدران، مادران، همسران و فرزندان شاهد پاسخگوی اندکی از ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده آنان باشیم.

یداله حقیقی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز با اشاره به برگزاری یادواره شهدای صنعت برق که هر ساله در این مجموعه به منظور تکریم خانواده شهدا برگزار می‌شود، اظهار داشت: همواره بر عهده ما و دیگر سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها است که از هیچ کوششی در راستای تکریم خانواده شهدا فروگذاری نکنیم، چرا که آنان همچنان پایه‌های اصلی حفظ حریم ولایت و امنیت ایران عزیز به شمار می‌روند.

او، دفاع مقدس را از ارزشمندترین و ماندگارترین حماسه‌های مردم ایران دانست و افزود: فاع مقدس و شهدا دستاورد‌های بسیاری را در عرصه‌های گوناگون برای این سرزمین به ارمغان آوردند.

حقیقی این دوران ۸ ساله دفاع مقدس و حتی سازندگی‌های پس از جنگ را چراغ راه و راهگشایی برای کشور برشمرد و اظهار کرد: با استفاده از راه شهدا سبک و شیوه زندگی آنها می‌توانیم کشوری قوی‌تر و مقتدرتر بسازیم.

امین اسکندری، مسئول پایگاه مقاومت بسیج صنعت برق فارس نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده شهدا و ایثارگران، هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ شهادت در بین جامعه و قدردانی از ایثار و صبوری خانواده شهدا و ایثارگران دانست.

او با بیان اینکه برگزاری یادوره شهدا در صنعت برق و تجلیل از خانواده این عزیزان، کوچک‌ترین قدمی است که برای شهدا می‌توان برداشت افزود: این امر نشانه پایبندی مجموعه صنعت برق استان فارس به راه و نام و یاد شهدا است.

در پایان این همایش از خانواده معظم شهدای صنعت برق فارس تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۳
حتما همینطوره! شهدا و خانواده هاشون نقش موثر و بی بدیلی در حفظ کشور و حمایت از مردم رو داشته و دارند ولو اینکه غافلان و جاهلان و معاندان چیزهای دیگه ای بگند!
این کشور و ملت همه مدیون شهدا و خانواده هاشون هستند گرچه اونها برای رضای خدا اقدام کردند و خیلی به تایید و یا تکذیب دیگران نه نیاز و نه توجه داشته و دارند!