سرپرست کلانتري 131 شهرري از دستگيري سارق زورگير با راهنمايي هاي شاكي طي اجراي طرح امنيت محله محور در خيابان " ثبت احوال " شهر ري خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي كبودوند با اعلام اين خبر گفت:شب گذشته بيست و هفتم مرداد ماه سال جاري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ماموران كلانتري هنگام گشتزني در خيابان " ثبت احوال " شهر ري بودند كه فردي سراسيمه و با ظاهري آشفته به واحد گشت مراجعه كرد.
شاكي به ماموران گفت: دقايقي قبل در حال عبور از خيابان بودم كه فردي با تهديد چاقو قصد سرقت تلفن همراهم را داشت كه با هم درگير شديم كه او من را مورد ضرب و شتم قرار داد و تلفنم را به سرقت برد.
کبودوند افزود: ماموران بلافاصله با گرفتن مشخصات ظاهري متهم از شاكي براي دستگيري او وارد عمل شده و از‌ آنجاييكه مدت زيادي از زمان جرم نگذشته بود ،به گشت زني در همان محدوده پرداختند كه دقايقي بعد فردي را با همان مشخصات مشاهده كردند اما متهم به محض مشاهده پليس متواري شد.
اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز شد كه طي آن در مسير كوتاهي ماموران موفق شدند متهم را در يكي از كوچه هاي فرعي دستگير كنند.
سرهنگ كبودوند در پايان تصريح کرد:در بازرسي از متهم كه " حسين " نام داشت يك قبضه چاقو و تلفن همراه شاكي كشف شد كه ماموران متهم را به همراه شاكي و اموال مكشوفه جهت تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند./ف
برچسب ها: سارق ، زورگیر ، بازداشتگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار