نمایشگاهی از آثار خوشنویسی استاد علی اشرف صندوق آبادی از استادان خوشنویسی و مدیر کانون استان ایلام در مرکز اسلامی کشور تایلند برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛این نمایشگاه به مدت 10 روز از تاریخ 15 تا 25 مرداد هم زمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد که در آن 25 اثر خوش‌نویسی با موضوع قرآنی از استاد صندوق آبادی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
همچنین مدیر کانون ایلام در کنار برگزاری نمایشگاه طی این 10 روز، در دانشگاه‌های مختلفی مانند دانشگاه چولالون کارن، سیری ناکارون، راجابات چان دراکاسیم، کالج اسلامی و مرکز اسلامی تایلند در مورد هنر خوش‌نویسی ایران به بحث و سخنرانی پرداخت.
استاد صندوق آبادی پیش از این نیز در مرکز فرهنگی اکو در تهران، نمایشگاهی از آثار خود را برگزار کرد.
صندوق‌آبادی متولد 1339 در ایلام، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت (برنامه‌ریزی)، گواهی نامه‌‌ی استادی انجمن خوش‌نویسان و درجه یک هنری (دکترای هنر) از سال 1389 نایب رییسی انجمن را عهده‌دار شده است و از سال 1370 نیز به عنوان یکی از موسسان و مدیر انجمن خوش‌نویسان استان ایلام نقش برجسته‌ای در گسترش این هنر در آن استان ایفا کرده است.
داوری برخی از جشنواره‌های ملی و کسب رتبه‌های مختلف از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مانند خوش‌نویسی جهان اسلام، بین‌المللی کیش، خوش‌نویسی جهانی میرعماد در استانبول ترکیه، جشنواره غدیر و جشنواره ملی خوش‌نویسی باغ بسم‌الله تهران و معرفی به عنوان چهره برتر استان در سال 1388 تا 1390 از جمله موفقیت‌هایی است که در کارنامه‌ی هنری این استاد خوشنویسی ثبت شده است.
وی هم‌چنین علاوه بر نمایشگاه‌های داخلی آثار خود را در کشورهایی مانند پاکستان، ترکیه، کویت، فرانسه، انگلستان و تاجیکستان به نمایش گذاشته است.
صندوق آبادی هم اکنون مدیریت کانون استان ایلام و دبیری کارگروه خوشنویسی کانون را نیز بر عهده دارد./ه
برچسب ها: نمایش ، خوش ، نویسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار