امیر قلعه نوعی در حالی برای بازی دربی آماده می شود که معتقد است تيمش باید در آستانه ی این دیدار آرامش کافی داشته باشد اما درحال حاضر از برخی صحبت ها و اقدامات خارج از تیم ناراضی و معترض است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه نوعی قرار است اولین دربی خود را پس از بازگشت به استقلال تجربه کنند و این در حالی است که وی با شرایط متفاوتي رو به روست زیرا معتقد است که برخی قصد دارند شرایط را به ضرر وی و تیم در آستانه ی این بازی مهم رقم  بزنند.

گفتنی است، امیر قلعه نوعی با طعنه ها و صحبت هایی رو به رو شده است که آنها را به ضرر تیمش می داند.در این میان پرویز مظلومی در خصوص دربی صحبت هایی را عنوان کرده است که امیر قلعه نوعی آنها را طعنه به خود و حتی استقلال این فصل می داند.

قلعه نوعي در این رابطه دلخوری خود را اعلام کرده است و معتقد است که عده ای از افراد قصد دارند با ایجاد شرایط متفاوت در تیم، استقلال را از تمرکز ذهني که وجود دارد خارج کنند و به نوعی وضعیت را تغییر دهند.

سرمربی سابق استقلال اعلام کرده است که برخی اجازه ندارند در تیم بماند و عنوان های بیشتری را کسب کنند اما امیر قلعه نوعی در این خصوص با مسئولان استقلال صحبت کرده و مدعی است که این صحبت ها از سوی برخی افراد خارج از تیم نباید مطرح و عنوان شود زیرا تیم استقلال در آستانه بازی مهمی قرار دارد که با ا ین صحبت ها آرامش خود را از دست می دهد.

شایان ذکر است امیر قلعه نوعی هیچ گاه رابطه خوبی با پرویز مظلومی نداشته و مدعی است که این مربی نیز مانند زمان دوری قلعه نوعی از استقلال نباید در خصوص این تیم صحبت کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار