مهم ترین عناوین خبری سیاسی که در روز یک شنبه منتشر شده است عناوینی چون دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان‌سازی مسئله فلسطين باشند، دولت‌های مرتجع عرب با نقض حقوق بشر به دنبال تثبیت جایگاه خود در منطقه هستند، بسيج و سپاه پيشگام در ارائه خدمت‌رساني به زلزله زدگان آذربايجان و......است.

مهمترین عناوین باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به شرح زیر است:

دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان‌سازی مسئله فلسطين باشند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/29/255820_558.jpg

جمعي از مسئولان نظام و سفراي کشورهاي اسلامي پيش از ظهر امروز به مناسبت عيد سعيد فطر با رهبر معظم انقلاب ديدار کردند.

تحولات اخير دنيای اسلام مسير آينده را تعيين می كند/ هرجا امريكا و صهيونيسم حركتی را آغاز می كنند آن حركت باطل است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/5/29/255600_373.jpg

در خجسته ترين عيد مؤمنان موحد، ايران سرافراز، لبريز نور معنويت و عطر عبوديت شد و مردم مومن تهران نيز به شكرانه يك ماه روزه داري و عبادت نماز عيد سعيد فطر را با شكوهي به ياد ماندني به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامي اقامه كردند.

بسيج و سپاه پيشگام در ارائه خدمت‌رساني به زلزله زدگان آذربايجان



مشاور عالي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: سپاه و بسيج در صحنه‌هاي بلاياي طبيعي هميشه پيشگام بوده و در زلزله اخير آذربايجان شرقي نيز جزو اولين خدمات رسانان به هموطنان آذربايجاني بودند.

تعليق سوريه مغاير با اهداف كلي اجلاس همكاري كشورهاي اسلامي است
يك كارشناس سياست خارجي گفت: فضاي سياسي حاكم بر منطقه در چند ماه اخير باعث شده تا چارچوب‌هاي توافقي قبلي ناديده گرفته شود و تعليق سوريه نشانه شكاف بزرگ بين كشورهاي اسلامي باشد.

ايران به سرنوشت کشورهاي مهاجر‌پذير دچار مي‌شود/ زنگ خطر براي ايران

امروزه زماني که مي‌خواهند قدرت يك كشور را محاسبه كنند، علاوه بر مؤلفه‌هايي مانند داشتن ثروت‌‌هاي خدادادي و برخورداري از فرهنگ غني، فناوري‌هاي برتر و توان نيرو‌هاي مسلح، جمعيت را نيز يكي از مؤلفه‌هاي مهم قدرت در هر كشوري به حساب مي‌آورند.

اقتصاد مقاومتي صيانت از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي

اقتصاد مقاومتي يا اقتصاد در مقابل اقتصاد زورگويي‌ها و رفتارهاي انحصار طلبانه به دنيال ايجاد ارزش افزوده پايدار است، به معني ادامه پيروزي است.

دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان‌سازی مسئله فلسطين باشند

جمعي از مسئولان نظام و سفراي کشورهاي اسلامي پيش از ظهر امروز به مناسبت عيد سعيد فطر با رهبر معظم انقلاب ديدار کردند.

دولت‌های مرتجع عرب با نقض حقوق بشر به دنبال تثبیت جایگاه خود در منطقه هستند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمريكا و دولت های مرتجع عربی تنها به منافع خصمانه خود در منطقه مي‌انديشند و با بر هم زدن آرامش ديگر كشورها سعي دارند جایگاه خود را در منطقه تثبیت کنند.

جنبش‌عدم تعهد مي‌تواند جايگزين سازمان ملل شود
قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: اجلاس جنبش غيرمتعهدها مي‌تواند زمينه بروز نقش آفريني اين جنبش را در عرصه بين‌المللي به وجود آورده و اين جنبش مي‌تواند جايگزين سازمان ملل شود.

مصوبات فرمانده کل قوا درباره خدمت سربازی زلزله‌زدگان آذربایجان
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از مصوبات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در مورد خدمت نظام وظیفه سربازان خانواده‌های زلزله زده استان آذربایجان شرقی خبر داد.

مكالمه تلفني احمدي‌نژاد و امير قطر به مناسبت عيد سعيد فطر
رييس جمهوري اسلامي ايران و امير قطر در مكالمه تلفني فرا رسيدن عيد سعيد فطر را به تمامي مسلمانان جهان بويژه دو ملت ايران و قطر تبريك گفتند.

کامران دستجردي:
استيضاح عباسي بعد از تعطيلات مجلس در صحن/ به ورزشکاران تبریک می‌گویم
يکي از طراحان استيضاح وزير ورزش و جوانان با عرض تبريک به قهرمانان ايران در المپيک 2012 لندن گفت: نمايندگان همچنان بر استيضاح وزير ورزش پا فشاري مي‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار