زیر ساخت های فنی استفاده از سرویس دهنده های ایمیل داخلی فراهم شده و آمار کاربرانی که از این سرویس استفاده می کنند روبه رشد است.

مهندس علی قدم یاری، کارشناس فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه استفاده از انواع ایمیل های داخلی بیشتر جنبه فرهنگی دارد به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر بسیاری از ارگان ها و سازمان ها برای انجام کارها از سرویس دهنده های داخلی خود استفاده می کنند و شاهد افزایش آمار ارائه سرویس ایمیل داخلی با میزبانی داخلی توسط شرکت ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی هستیم.

وی تصریح کرد: در زمینه استفاده از ایمیل های داخلی نیازمند ترغیب و فرهنگ سازی بین مردم هستیم.

این کارشناس فناوری اطلاعات تاکید کرد: کاربران باید به این باور برسند همانطور که کالاهای داخلی قابل رقابت با نوع خارجی خود هستند در زمینه ارائه خدمات اینترنت نیز چیزی از خدمات مشابه خارجی کمتر نداریم اگر سرویس دهنده های خارجی امتیاز وکالت ویژه تری ارائه می کنند، براساس موافقتی که در تعهد نامه ایجاد پست الکترونیک وجود دارد اجاره انتشار محتوا و اطلاعات کاربر را به طور قانونی دارند.

وی خاطر نشان کرد: با فرهنگ سازی و ترغیب افراد به استفاده از سرویس دهنده های داخلی باید از متخصصان بومی حمایت کرده و زمینه را برای ارائه خدمات بیشتر و کاربر پسند فراهم کنیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
Mobin
۱۳:۵۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمد مبین
۱۳:۵۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
بسیار عالی
آخرین اخبار