مجوز دانشكده داروسازي پس از بازرسي هاي موجود و فراهم بودن زير ساختها به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان اعطا می شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در حاشيه بازديد از پروژه هاي بهداشتي درماني در بندرعباس گفت: دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني هرمزگان در زمينه ايجاد برخي رشته هاي تخصصي زير ساختهايش آماده است و وزارت بهداشت در اين زمينه مساعدتهاي خوبي داشته است.

دكتر مرضيه وحيد دستجردي با ابراز خرسندي از ايجاد رشته هاي تخصصي جديد در هرمزگان بيان كرد: مجوز دانشكده داروسازي پس از بازرسي و فراهم بودن زير ساختهاي لازم به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان اعطا می شود كه نقش مهمي در ارتقا سلامت هرمزگان دارد.

 هرمزگان به يكي از قطب هاي درماني كشور تبديل مي شود

بر اساس این گزارش، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از ساخت دو پروژه بزرگ درماني راديو تراپي و مركز سوانح و سوختگي در شهر بندرعباس بازديد كردند.

دکتر وحید دستجردی در حاشيه بازديد از پروژه هاي راديوتراپي و مركز سوانح و سوختگي در بندرعباس گفت: يكي از دغدغه هاي مهم مردم در حوزه درمان نبود مركز راديو تراپي و شيمي درماني بود كه خوشبختانه با تعامل مديريت ارشد استان و مديران دانشگاه علوم پزشكي كمبود اين خدمات در استان هرمزگان در حال مرتفع شدن است و با راه اندازي اين مركز بخش عظيمي از بيماران سرطاني در همين استان درمان خود را پيگيري مي كنند و نيازي به مهاجرت به ساير استان ها را ندارند.

وی خاطر نشان كرد: با ساخت مراكز تخصصي و فوق تخصصي و ايجاد رشته هاي جديد تخصصي دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان به عنوان يكي از قطب هاي درماني در كشور مطرح می شود.

دکتر دستجردي راه اندازي مركز سوانح و سوختگي را يكي از نيازهاي اساسي حوزه درمان  هرمزگان دانست و افزود: با توجه به صنعتي بودن استان هرمزگان و بروز حوادث سوختگي و شيميايي  يكي از پيشرفته ترين مراكز سوختگي با تجهيزات درماني مدرن همچون پيوند سلولهاي بنيادي ، بانك پوست و تخت مراقبت هاي ويژه به زودي راه اندازي مي شود و بخش عظيمي از دغدغه مردم براي درمان سوختگي به ساير استان ها را مرتفع مي سازد.

وی خاطر نشان كرد: با ساخت بيمارستانهاي جديد در سراسر استان هرمزگان كمبود فضاي درماني رفع مي شود و همه شهرستان هاي استان داراي بيمارستان مي شوند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار