برنامه 90 شب 30 مرداد به هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال اختصاص پیدا کرد در حالی که عابدینی و نیکبخت در این برنامه حرف های جالبی مطرح کردند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه 90 شب گذشته در حالی آغاز شد که مسابقه پیامکی آن به سوال نظر سنجی دیدار دربی استقلال و پرسپولیس در هفته ششم اختصاص پیدا کرده بود و این برنامه کاملاً بحث خود را به هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال اختصاص داده بود و نوید مظفری به عنوان کارشناس داوری مهمان برنامه حضور داشت که داوران این هفته را بی نقص و بدون ایراد تأیید کرد و فقط تنها نظر مخالفش در مورد خطای آرش برهانی در بازی استقلال و ملوان بود که اعتقاد داشت که برهانی باید در آن صحنه اخراج می شد.


مهمان حضوری این هفته برنامه نود محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود که فردوسی پور این دروازه بان را به نوعی جالب به ببیندگان معرفی کرد که از دروازه بان سومی تراکتورسازی به دروازه بان سوم تیم ملی تبدیل شده است فروزان علت پیشرفت خود را امیر قلعه نوعی سرمربی سال قبل تراکتورسازی خواند که با وجود دو دروازه بان با تجربه همچون صمدی و ثابتی قلعه نوعی او را در دروازه تراکتورسازی گذاشت در اولین بازی دو گل بد در تبریز از سایپا خورد ولی قلعه نوعی در بازی بعدی نیز از او استفاده کرد.



فروزان در پایان صحبت های خود در مورد اعتماد قلعه نوعی گفت: قلعه نوعی با این که در تیم فوتبال تراکتورسازی زیر فشار مسئولان و تماشاگران بود ولی به من اعتماد کرد در صورتی که اگر پدرم سرمربی تیم بود هیچگاه به من اعتماد نمی کرد تا در دروازه تراکتورسازی بایستم.
در بخشی از برنامه نیز صحبت های نیکبخت بازیکن، سابق استقلال و پرسپولیس پخش شد که نیکبخت از مسئولان ورزش و غیر ورزشی درخواست کرد که برای ادامه فوتبالش او را مورد بخشش قرار دهند تا دوباره در سطح اول فوتبال ایران بازی کند.


علیرضا واحدی نیکبخت در صحبت های خود با گزارشگر برنامه 90 اعلام کرد که در سال 88 به خاطر یک اشتباه شخصی در مسائل خانوادگی با محرومیت از سوی مراجع خارج از فوتبال مواجه شده است و این اتفاق خیلی به فوتبالش ضربه زده است.
واحدی اظهار داشت: دوست ندارم در 30 سالگی از فوتبال خداحافظی کند و سعی دارد با بخشش مسئولان تا 36 یا 37 سالگی به فوتبال خود در سطح اول فوتبال ايران ادامه دهد.
 فردوسي پور نيز به تاييد صحبت هاي نيکبخت  برآمد و از مسولان خواست تا به خاطر عيد سعيد فطر واحدي نيكبخت را مورد بخشش قرار دهند.
در بخشي از برنامه 90 نيز سعيد شيريني سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس روي خط آمد تا در مورد بازي پرسپوليس و داماش و جريانات قبل از بازي صحبت کند و فقط در صحبت هاي خود اعلام كرد كه فيلم بردار داشته است و تمامي جريانات اين بازي را قبل و بعد ضبط كرده است و حاضر است فيلم هاي خود را دراختيار برنامه 90 قرار دهد.



 در حالي كه شيريني در صحبت هاي خود اعلام مي كرد كه فرد بي تجربه اي در اين عرصه است و انتظار نداشته كه  افراد با تجربه در فوتبال ايران به پرسپوليس ضربه بزند فردوسي پور امير عابديني را روي خط آورد تا امير عابديني مدير عامل باشگاه داماش گيلان در موردصحبت هاي شيريني از باشگاه داماش و خودش دفاع كند.
بحث اصلي شيريني و عابديني به اتفاق هاي قبل از بازي پرسپوليس و داماش بود كه شيريني اعتقاد داشت نبايد تماشاگران و هواداران قبل از بازي آخرين تمرين پرسپوليس را تماشا مي كردند چون آخرين تمرين تاكتيك تيمي از سوي سرمربي اتخاذ مي شود و نبايد هيچ تماشاگري در روي سكوها حضور پيدا مي كرد.
امير عابديني كه دلش از انتصاب شيريني به عنوان سرپرست پر بود، انتصاب وي را زير سوال برد گفت: هواداري از تيم فوتبال داماش در تمرين آخر پرسپوليس حضور نداشته است در ضمن كادر فني داماش نيز در تمرين شما نيامده است و فقط مدير روابط  عمومي و تداركات تيم ما در لحظه آخر وارد ورزشگاه شدند تا زمين را براي تيم ما پس از شما آماده كنند و عابديني  به كنايه اظهار داشت:مگر تيم فوتبال پرسپوليس در بازي داماش تاكتيك  خاصي داشت و كارشناسان مي تواند در مورد اين مسئله نظر بدهند.


 در پايان برنامه 90 نيز كه ساعت 2 بامداد بود با به نمايش در آمدن سوال نظر سنجي مشخص شد كه بينندگان 48 درصد به برد استقلال، 40 درصد به برد پرسپوليس و 12 درصد تساوي دو تيم راي دادند كه پيامك هاي اين برنامه دو ميليون و سيصد هزار نفر رسيده بود./با

 

برچسب ها: عابدینی ، مگر ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار