آخرین یافته‌های پژوهشی و علمی زنجان در نمایشگاه دولت مهر ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به عضویت 13 دستگاه اجرایی در نمایشگاه دولت مهرگفت: این دستگاه ها در 678 مترمربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

عباسی با بیان اینکه در این کمیته دانشگاه‌های مختلف استان زنجان حضور دارند، افزود: دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، پیام نور، بنیاد نخبگان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، شرکت عمران اشراق، دانشگاه آزاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جهاد دانشگاهی و آموزش و پژوهش استانداری زنجان عضو این کمیته هستند.

وی از برگزاری جلسه مشترک کارگاه‌های پژوهشی و تحول اداری با حضور صاحبنظران و علاقه‌مندان در نمایشگاه دولت مهر خبر داد و افزود: این جلسات به صورت ویژه در نمایشگاه برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی با اشاره به حضور مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه افزود: از ظرفیت این نهادها در نمایشگاه استفاده می‌شود و مراکز مختلف علمی و فناوری آخرین یافته‌های پژوهشی و علمی خود را ارائه می‌کنند.

عباسی از ارائه امکانات رصد خانه‌ای دانشگاه زنجان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امکانات رصد خانه‌ای این دانشگاه در فضای باز نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه‌های مختلف استان ادامه داد: از فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی نیز در این نمایشگاه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه از ارائه فعالیت‌های تکراری حوزه علمی و فناوری در این نمایشگاه جلوگیری می‌شود خاطرنشان کرد: ابتکارات نو و بدیع مراکز دانشگاهی در نمایشگاه ارائه می‌شود./س

برچسب ها: نمایشگاه ، دولت ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.