عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: اصلاح‌طلبان مردود و افراطي هرچقدر هم که به اشتباه خود اعتراف کنند، با توجه به اشتباهات و خسارات جبران ناپذير مادي و معنوي که به مردم و نظام وارد کردند، ندامت آنها پذيرفته نيست.

ولي اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با حضور اصلاح طلبان در انتخابات شوراها گفت: اصلاح طلباني که در بحث فتنه فعاليت داشتند نمي‌توانند به حاکميت بازگردند.

وي با بيان اينکه نمي توان براي همه اصلاح‌طلبان نسخه واحد پيچيد، آنها را به دو گروه تقسيم و عنوان کرد: دسته‌اي از اصلاح‌طلبان در عرصه سياسي از نظر مردم و انقلاب مردود شده‌اند و با سران فتنه در سال 88 همکاري داشتند و يا جزو سران فتنه هستند که بازگشت آنها امکان پذير نيست.
 
عضو جبهه پايداري افزود: اصلاح‌طلبان مردود و افراطي هرچقدر هم که به اشتباه خود اعتراف کنند، با توجه به اشتباهات و خسارات جبران ناپذير مادي و معنوي که به مردم و نظام وارد کردند، ندامت آنها پذيرفته نيست.

وي با اشاره به تلاش اين گروه از اصلاح طلبان براي ورود به انتخابات شوراها اظهار داشت: حتي مردمي که در انتخابات گذشته به کانديداي اصلاح طلب رأي دادند هم به اصلاح طلبان تندرو و مردود اجازه ورود به عرصه سياسي را نمي‌دهند چرا که واقعيت پنهان براي آنها روشن شده است.

اسماعيلي در توصيف دسته دوم اصلاح طلبان تصريح کرد: به اين گروه از اصلاح طلبان ارزشي گفته مي‌شود که قبل از فتنه و در زمان فتنه نيز ساختار نظام را مقدس مي‌شمارند و در اصول با اصلاح طلبان تندرو اختلاف دارند و با انتشار نشريه و نامه و سخنراني رفتار ساختار شکنانه عليه نظام از خود بروز ندادند.

وي يادآور شد: اگر اصلاح طلبان معتدل و ارزشي بتوانند به جمع بندي برسند و به طور مشخص صف خود را از گروه اول جدا کنند، در صورت ارائه برنامه مشخص انتخاباتي از اين گروه به عنوان يک گروه سياسي شرکت کننده در انتخابات استقبال کرده و با آنها به رقابت مي‌پردازيم.

اسماعيلي درادامه گفت: درصورت ارائه برنامه مشخص انتخاباتي از سوي اصلاح طلبان ارزشي‌ و‌ شفاف سازي مواضع آنها براي مردم و همچنين فاصله از فتنه گران،  از اصلاح طلبان به عنوان يک گروه سياسي شرکت کننده در انتخابات استقبال مي‌کنيم و خود را براي يک رقابت سالم آماده خواهيم ساخت.

عضو جبهه پايداري با بيان اينکه اصلاح طلبان فتنه گر و مردود از پايگاه اجتماعي و مردمي برخوردار نيستند، خاطرنشان کرد: با اصلاح طلبان گروه اول مشکل جدي داريم و اين طيف سياسي نه از پايگاه اجتماعي  و مردمي برخوردار است و نه نظام آنها را مي‌پذيرد و حتي در انتخابات شوراها هم نمي‌توانند تأثيرگذار باشند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار