خانه نمایش2، در راستای حمایت و پشتیبانی از آثاري كه با اولویت موضوع‌هایی چون دفاع مقدس، مضامین دینی و مذهبی و نمایش های معنوی تولید شده اند، شهریورماه فراخوانی منتشر خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛وحید آقاپور،مدير خانه نمايش2،در گفت و گو با روابط‌عمومي مركز هنرهاي نمايشي گفت: در صورتی که قرار باشد خانه نمایش2 به شکل موضوعی به عرضه آثار نمایشی بپردازد، فراخوانی
منتشر می شود تا برابری فرصت برای همه گروه های نمایشی فراهم شود و گروه های
متقاضی متون خود را در این راستا به خانه نمایش 2 ارائه کنند.
آقاپور تاکید کرد:همچنین قرار است شورای هنری متشکل از هنرمندان در خانه نمایش2 تشکیل شود تا آثار نمایشی با همکاری و همفکری هنرمندان انتخاب شوند.
وي در ادامه تشریح کرد:اعضای شورای هنری خانه نمایش2، تاکنون مشخص و تعیین نشده اند اما اسامی این افراد متعاقبا اعلام خواهد شد.
آقاپور همچنين در مورد نمايشي كه با پایان تعطيلات عيد سعيد فطر در این محل به صحنه مي رود، بیان كرد:نمایش "شاعر" نوشته داریو نیکودمی و کارگردانی میکائیل شهرستانی از امروز سه شنبه، 31 مردادماه، در خانه نمایش 2 به صحنه خواهد رفت.
مدیر خانه نمایش2 تصريح كرد: نمایش "شاعر" که جزء یکی از تعهدات پیشین خانه نمایش2 بود، از 31 مردادماه، ساعت 19، به صحنه می رود و اجرای آن تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت./ه

برچسب ها: خانه ، نمایش ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار