کودکان تهراني با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران خواستار اقدام فوري سازمان ملل براي توقف کشتار کودکان سوريه توسط تروريست‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، صبح امروز (چهارشنبه) کودکان تهراني با تجمع در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران حمايت خود را از کودکان مسلمان و مظلوم سوريه اعلام کردند و کشتار بي رحمانه کودکان سوري را به دست گروههاي تروريستي محکوم کردند.

در اين تجمع کودکان تهراني با در دست داشتن پلاکاردهایی که شعارهاي مختلف خواستار حمايت از کودکان آسيب ديده بر اثر جنگ شدند.

گفتني است در پايان اين تجمع بيانيه‌اي از سوي اين کودکان به شرح زير صادر شد:

کودک سوريه من از فرسنگها دورتر همراه و در کنار تو هستم مي دانم غمگيني و نگاهت باراني است اما از تو خواهشي کوچک دارم از تو مي خواهم در زير چکمه جنايت تروريستهايي که با نام اسلام مهربان و عزيز؛ تو را به تيغ خشم کورکورانه خود مي سپارند، مقاوم باشي و نگاه زيبايت سرشار از اميد به آينده اي روشن باشد.

مي خواستم بگويم، بدان که امروز تنها جرم تو، دفاع از مقاومت و حمايت از کودکان مظلومي است که در فلسطين عزيز کشته مي شوند در حالي که تمام نهادهاي مدعي حقوق کودکان در دنيا سکوت مرگباري را پيشه کرده اند من دوست ايراني تو، به دشمنت مي گويم شايد بتواني يک کشور را به اردوگاه مرگ تبديل کني اما هرگز نخواهي توانست عشق به سرزمين مادري را از دلهاي زنده ما کودکان بزدايي.

اي مسلمانان جهان، اي کودکان مهربان دنيا، برآييد که اين کودکان سوري هستند که گريانند و چشمان کوچکشان نگران و لرزان به سوي شما دوخته شده است و منتظر حمايت و ياري شما هستند.

خداي عزيزم! تو تمام ظلمهايي را به کودکان سوري و ساير کودکان دنيا روا مي شود مي بيني و من مي دانم که آنها را به سزاي اعمالشان خواهي رساند پس از تو مي خواهم کمکم کني تا در کنار دوست کوچک سوري خود به دفاع از مظلومان بپردازم و با مقاومت و پايداري خود نويد بخش آينده اي روشن براي تمام بچه هاي دنيا باشم.

اتنهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار