عضو جبهه پايداري گفت: به طور قطع دولت و شخص رئيس جمهور در انتخابات سال آتي بدون برنامه نيستند، اما تاکنون به مصداق معيني نرسيده اند.

ولي اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در ارتباط با برنامه دولت براي انتخابات رياست جمهوري سال آتي گفت: رايزني‌هايي با افراد منتسب به احمدي نژاد مبني بر اينكه چه برنامه اي براي انتخابات پيش‌رو دارند و چگونه مي‌خواهند وارد عرصه انتخاباتي شوند و در نهايت مصداق و گزينه انتخاباتي آنها چه كسي خواهد بود داشته ايم.

عضو جبهه پايداري تصريح كرد: طبق تحقيقات به عمل آمده‌ و با توجه به اينكه احمدي نژاد  به خصوص در شهرستان‌ها داراي پايگاه اجتماعي قوي است به طور قطع دولت و شخص رئيس جمهور در انتخابات سال آتي بدون برنامه نيستند، اما تاکنون به مصداق معين نرسيدند.

اسماعيلي با اشاره به اينكه طيف احمدي نژاد درحال بررسي چند گزينه براي انتخابات است، عنوان كرد: منتسبان به رئيس جمهور در حال بررسي پايگاه اجتماعي گزينه‌هاي مطرح دولت و ميزان كسب رأي افراد مورد نظر خود هستند.

وي با تأكيد بر مطرح بودن برخي از وزرا به عنوان گزينه مد نظر دولت، گفت: طيف احمدي نژاد گزينه‌هاي انتخاباتي سال آينده را از بين برخي وزراي دولت در نظر گرفته است.

نماينده مجلس هشتم در واكنش به مطرح بودن نيكزاد به عنوان گزينه ائتلافي دولت و جبهه پايداري، مطرح كرد: در بين گزينه‌هاي در حال تحليل و بررسي دولت، نيكزاد وزير راه و مسكن و شهرسازي يكي از كم حاشيه ترين و پركارترين وزيرهاي دولت است كه پتانسيل‌هاي خاص خود را دارد.

وي اذعان داشت:  نكيزاد توانايي انسجام و سروسامان دادن به نيروهاي منتسب به احمدي نژاد از قبل تاكنون را دارد و همچنين وي نيرويي شناخته شده در شهرستان‌ها است كه موفقيت هاي چشم گيري در كارنامه كاري خود ثبت كرده است.

اسماعيلي در ادامه افزود: از ديگر امتيازهاي وي مرزبندي مشخص با نزديكان رئيس جمهور و منتسب نبودن وي به گروه و جريان خاص است.

وي اظهار داشت: البته برخي از اصولگرايان به دليل اينكه شايد جبهه و تشکل مطبوعشان نتوانند با دولت به رقابت بپردازند از گزينه مطرح دولت و برنامه‌ آنها واهمه دارند.

عضو جبهه پايداري در پايان خاطرنشان كرد: لازم به ذكر است كه دولت به نتيجه نهايي و مصداق انتخاباتي نرسيده، اما از ميان چند وزير مطرح براي كانديداي رياست جمهوري تاكنون مطرح ترين گزينه دولت آقاي نيكزاد است.

انتهاي پيام
پ2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار