مديرعامل گروه ملي صنعتي فولاد ايران از توليد 532 هزار تن محصول نهايي فولاد در كارخانه از ابتداي امسال تاكنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛علي محمد شهرباف در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاركرد: همچنين در سال جاري 139 هزار تن محصول شمش در واحد فولادسازي اين كارخانه توليد شده است كه حدود 6 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

 وي افزود: اگرچه درمجموع، ميزان محصولات نهايي و شمش توليدشده در سال جاري تاحدودي مطابق با سال گذشته بوده است اما در بخش فولادسازي پيشرفت بيشتري را شاهد هستيم.

 شهرباف با اشاره به لزوم كاهش قيمت تمام‌شده محصولات توليدي تصريح‌كرد: هر كارخانه‌اي باتوجه به نوع تكنولوژي خط توليد خود،‌ كالا را با يك قيمت تمام‌شده مشخص به بازار عرضه مي‌كند. اگر كارخانه‌اي با استفاده از تكنولوژي روز دنيا محصول توليد كند، قطعا قيمت تمام‌شده آن كمتر خواهد بود.

 وي عنوان‌كرد: تكنولوژي توليد و ماشين‌آلات در كارخانه گروه ملي، تركيبي از تكنولوژي قديمي و به روز است. برخي از دستگاه‌هاي كارخانه مربوط به 25 سال پيش و برخي نيز مربوط به 4 تا 5 سال گذشته‌اند.

 شهرباف ادامه‌داد: نوسازي بخشي از خط توليد كارخانه موجب شده كه در حال حاضر، تاحدودي هزينه‌هاي توليد كاهش و محصول با قيمت تمام‌شده مناسبي به بازار عرضه شود./س

برچسب ها: رشد ، تولید ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.