پيريايي استاندار قم گفت: بخش توليد و صنعت با تمام وجود در برابر تحريم ها ايستاده و به فضل الهي، اين توطئه دشمن را نيز خنثي خواهد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، كرم رضا پيريايي اظهار كرد:تمام مسئولان کشوری و استانی، با يك عزم جدي، به دنبال حل مسائل و پیگیری مشکلات بخش تولید وصنعت هستند.
وي خاطر نشان كرد: با تشکیل کارگروه و ستاد ویژه تسهیل و برگزاري نشست هاي چهره به چهره با مجموعه هاي توليدي، مجدانه به دنبال رفع موانع اين بخش و تسهيل امر سرمايه گذاري هستيم.
استاندار قم با بيان اين كه در استان نبايد راه ها به روي صنعت بسته باشد، افزود: مديران استان قم در حل مشكلات اين بخش، بايد يك قدم جلو تر از استان هاي ديگر باشند.
پيريايي با اشاره به حمايت ويژه دولت از توليد و اشتغال، ايجاد پنجره واحد، براي سرعت دادن به روند جذب سرمايه گذار و توليد را از ايده هاي مهم دولت دانست و گفت: اجرايي شدن چنين ايده اي در استان ضروري است.
استاندار قم کمبود سرمایه در گردش ونقدینگی را يكي از مشكلات مهم تولیدکنندگان و صنعتگران این استان برشمرد و تصريح كرد: بانکها باید با صنعتگران و تولید کنندگان همکاری و تعامل بیشتری داشته وتسهیلات را آسانتردر اختیار آنان قراردهند./س
برچسب ها: قم ، تولید وصنعت ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.