آرش برهاني، مهاجم تيم استقلال در جريان بازي با ملوان بندر انزلي، با پايش پاي بازيكن حريف را لگد كرد، و در اين خصوص مسئولان در فدراسيون با ارسال نامه اي به باشگاه به اين بازيكن اخطار دادند


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،  مسئولان تيم استقلال، اخطار فدراسيون را به آرش برهاني اعلام كردند و حتي از بازيكن ملوان عذرخواهي كردند زيرا مهاجم آبي ها اطمينان خاطر داده است كه از وي عمدي روي داده و قصد پاي بازيكن حريف را لگد نكرده است.
گفتني است: عسگري در كميته داوران اعلام كرده است كه مهاجم استقلال بايد بدليل اين حركت از زمين بازي اخراج مي شد اما داور در اين خصوص به وي لطف كرد تا در زمين بازي باقي بماند تا اينكه وي دربي را از دست ندهد.
شايان ذكر است:  مسئولان استقلال عذرخواهي خود را رسما اعلام كرده اند، در حاليكه اخطار مسئولان در كميته انضباطي به قوت خود باقي است و مسئولان اعلام كرده اند قصد دارند فيلم بازي را تماشا كرده و شرايط را در نظر بگيرند زيرا در صورتي كه قصد و عمدي را در حركت مهاجم استقلال تشخيص دهند با وي برخورد جدي خواهد شد.
بدليل ممانعت داور از اخراج آرش برهاني، رئيس كميته انضباطي بصورت جدي اين موضوع را بررسي مي كند و حتي احتمال محروميت براي مهاجم آبي ها نيز وجود دارد.
اين در حالي است كه وي از ديدار با پرسپوليس محروم نيست./با
برچسب ها: آرش ، مهاجم ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار