نظر برخي كارشناسان و پيشكسوتان تيم هاي پرسپوليس و استقلال را در خصوص دربي پايتخت در زير مي خوانيد: زادمهر:

 پيشكسوتان فوتبال كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در دربي هر تيمي  كه از شرايط روحي و بدني بهتر بهره مند باشد برنده ميدان خواهد بود.
 محمد رضا زادمهر، در ادامه گفت:  استقلال با اينكه 8  امتياز كسب كرده فقط سه امتياز صدر جدول فاصله دارد و اين نشان دهنده ي اين است كه  وضعيت كنوني تيم ها در جدول خيلي نزديك به هم  است
وي اظهار داشت: فكر مي كنم سرنوشت نتيجه دربي به ضربات ايستگاهي وابسته است و با توجه به اينكه پرسپوليس سرزن هاي بيشتري دارد فكر مي كنم  كم تر از  به نفع پرسپوليس است
 زاد مهر با  اشاره به اينكه دربي جنگ تجربه هاست اذعان داشت: بازي  دربي حساسيت خودش را دارد و هر دو تيم سعي مي كنند با برد ي كه به دست  مي آورند بخشي از مشكلاتشان را برطرف كنند.

*** ابوالقاسم پور:
 پرسپوليس دو- صفر پيروز مي شود

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص دربي هفتادو پنجم گفت: هر دو تيم مشكلات خاص خود شان را دارند.

 پرسپوليس با نتايج ضعيفي كه كسب كرده وارد حاشيه شده و كارايي لازم را ندارد
استقلال نيز هنوز هماهنگي نداردو از بي نظمي تيمي رنج مي برد.
 وي ادامه داد: اما براي اين بازي پرسپوليسي ها از انگيزه بيشتري برخوردار هستند چرا كه مي خواهند با پيروزي مقابل استقلال دل هوادارانشان را بدست بياورند.
 پيشكسوت پرسپوليس در ادامه تاكيد كرد: هميشه دربي تيمي كه ضعيف تر است برنده مي شود و اين بار نيز پرسپوليس دو بر هيچ پيروز خواهد شد.

فریبا:
پرسپولیس زیر فشار است
بهتاش فریبا مربی فصل گذشته تیم استقلال نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس فصل را خیلی بد شروع کرده است ودر پنج هفته ای که از لیگ گذشته تنها 4 امتیاز کسب کرده و این مسأله باعث شده تا پرسپولیس زیر فشار باشد.

وی ادامه داد: البته نتیجه دربی هیچ ربطی به جایگاه فعلی تیم ها ندارد و هر تیمی که بتواند بهتر موقعیتهای خودش استفاده کند نمی تواند سه امتیاز را ازآن خود کند.

استقلال می تواند از فشار و استرسی که سرخپوشان با آن موجه هستند نهایت استفاده را بکند.

*آشتیانی:
پرسپولیس از استقلال چیزی کم ندارد
ابراهیم آشتیانی نیز در خصوص شهرآورد پایتخت گفت: فشار ورحی و روانی بازی دربی همیشه بالا بوده است و این مسأله همیشه باعث پائین آمدن کیفیت بازی دربی شده است.

وی ادامه داد: در پرسپولیس بازیکنان ملی پوش هنوز خوب عملکردشان را نشان نداده اند.
پیشکسوت پرسپولیساذعان داشت: پرسپپولیس دراین شرایط چیزی کمتر از استقلال ندارد.

*دین محمدی:
پرسپولیس را نباید دست کم گرفت
سیروس دین محمدی به پیشکسوت استقلال نیز گفت: هر چیز پرسپولیس خوبنتیجه نگرفته است وفقط 4 امتیاز دارد ولی نباید این تیم را دست کم گرفت چرا که پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد که می توانند در هر لحظه روند بازی را تغییر دهند.

وی در خصوص استقلال اذعان داشت: استقلال هم هنوز به شرایط ایده آل خودش نرسیده و امیدوارم در دربی شاهد موفقیت این تیم باشیم.

دین محمدی در پایان تصریح کرد: این بازی برای هواداران اهمیت خاصی دارد و امیدوام دو تیم بازی جوانمردانه و با کیفیتی را از خود به نمایش بگذارند./با

برچسب ها: کارشناسان ، استقلال ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کوهی محمد جواد
۱۷:۰۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۱
این بازی خیلی جذاب است ولی نتیجه این دربی در دقایق اخر به نعف پرسپولیس وبانتیجه 1بر2 به پایان می رسد .
آخرین اخبار