پیشکسوت تیم پرسپولیس از عملکرد مانوئل خوزه سرمربی تیم ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: اطراف رویانیان مشاوران مناسبی نیستند متاسفانه فقط بله قربان گو هستند.

ناصر ابراهیمی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: به عنوان فردی که سال ها در فوتبال فعالیت داشته است از تمام وجود برای موفقیت تیم پرسپولیس دعا می کنم و امیدوارم که این تیم در دیدار دربی عملکرد  مناسبی را ارائه دهد اگرچه تا کنون این تیم علی رغم هزینه های میلیاردی در حد و اندازه ی واقعی و نام پرسپولیس ظاهر نشده است.
وی ادامه داد: از ابتدا با حضور و جذب مربی خارجی مخالف بودم و معتقدم که مربی ایرانی به مراتب مناسب تر از خارجی است اما متاسفانه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بدون توجه به نظرات پیشکسوتان اقدام به جذب مانوئل خوزه کرد.
ابراهیمی تصریح کرد: رویانیان مدیر فوتبالی نبوده است لذا نیازمند مشاوران قوی و با قدرت است ولی متاسفانه اطرافیان وی فقط بله قربان گو هستند و کمک شایان توجهی به تیم و وی نکرده اند.
پیشکسوت فوتبال افزود: دینزی پس از دریافت پول های میلیاردی و بدون این که تاثیر مطلوبی بر تیم پرسپولیس داشته باشد از تیم رفت و دوباره هزینه ی میلیاردی صرف جذب مانوئل خوزه شده است. مربی که طبق اطلاعات من به هیچ عنوان کارنامه ی درخشان ندارد و در حد و اندازه تیم پرسپولیس نیست.
 وی افزود: دربی دیدار حساس شرایط خاص اردو به هیچ قابل قیاس با سایر بازی ها نیست نمی توان نتیجه بازی را پیش بینی کرد پرسپولیس فصل گذشته نیز موفق عمل نکرد اما با دینزی در دربی هفتاد و چهارم پیروز میدان شدند بنابراین دربی به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست./با
برچسب ها: مربی ، دربی ، ابتدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار