يك قاضي بازنشسته دادگستري گفت: دستگاه قضايي جمهوري اسلامي ايران بايد درصورت عدم پرداخت ماليات ازسوي شيرين عبادي به كشورمان اموال وي را ضبط كند.

حسن تردست در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به دور زدن شيرين عبادي در پرداخت ماليات به ايران اظهار داشت: شيرين عبادي در حال فرار كردن از پرداخت ماليات است كه بايد از لحاظ حقوقي اين موضوع مورد پيگيري و رسيدگي قرار گيرد.

اين حقوقدان ادامه داد: پس از طي روند اداري و قضايي در ايران اگر چنانچه شيرين عبادي بعنوان بدهكار مالياتي محسوب شود بايد از طريق مراجع بين المللي قضايي تحت تعقيب و پيگرد  قانوني قرار گيرد.

 تردست به ادعاهاي شيرين عبادي مبني بر نقض حقوق بشر در ايران اشاره و تصريح كرد: شيرين عبادي با شركت در سمينارهاي مختلف از اعدام هايي كه در ايران صورت مي‌گيرد جو سازي هاي غيرقانوني را انجام داده كه بايد از لحاظ حقوقي اين اقدامات وي نيز مورد پيگيري قرار گيرد.
 
اين قاضي بازنشسته دادگستري با اشاره به ضبط اموال شيرين عبادي در صورت عدم پرداخت ماليات خود به جمهوري اسلامي خاطرنشان كرد: بايد درباره موضوع شيرين عبادي پرونده مالياتي تشكيل و پس از پيگيري هاي حقوقي و قضايي و در صورت اثبات بدهكار بودنش مورد مجازات قرار گيرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار