نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رکود پروازهای فرودگاه پارس‌آباد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست بلکه ضرورت دارد پرواز در این مسیر توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حبیب برومند   در جریان بررسی مشکلات فرودگاه پارس‌آباد افزود: هرچند وعده مسئولان در توسعه همه‌جانبه فرودگاه پارس‌آباد به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه استان تحقق نیافته است اما زمزمه‌های تعطیلی فرودگاه پارس‌آباد به هیچ عنوان قابل قبول و گذشت نیست.

وی گفت:‌ به دلایل نامعلوم و ادعای مشکلات فنی شمار پروازهای مسیر تهران پارس‌آباد و بالعکس در هفته به یک پرواز کاهش یافته است که باید این تعداد حداقل به دو پرواز در هفته افزایش یابد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ‌وجود فرودگاه پارس‌آباد یک توانمندی و ظرفیت بی‌نظیر برای منطقه محسوب می‌شود که می‌تواند فرصت اشتغال و توسعه همه‌جانبه اقتصادی را برای منطقه فراهم آورد.

برومند گفت: ‌فرودگاه پارس‌آباد ظرفیت و قابلیت خوبی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای دارد و از این رو رونق و گسترش این فرودگاه در دستور کار شرکت فرودگاه‌های کشوری قرار دارد./س 

برچسب ها: پارس ، آباد ، رکود ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.