رئیس پلیس شهر شیکاگو پیشنهاد کرده است دبیرستان های این شهر به منظور حفظ امنیت بیشتر و جلوگیری از حوادث تیراندازی، در دفاتر خود اسلحه های دور برد نگهداری کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «جان کنوپک» رئیس پلیس منطقه «پلینفیلد» در شهر شیکاگو ایلینوی طرح جدیدی را مطرح کرده است مبنی بر اینکه دبیرستان های این شهر برای اینکه بهتر بتوانند از دانش آموزان خود محافظت کنند، اسلحه های بیشتری را به مدارس بیاورند.

این پلیس آمریکایی پیشنهاد کرده است که افسرانی که در دبیرستان های این شهر خدمت می کنند اجازه داشته باشند اسلحه های نیمه خودکار «ای آر 15» در دفاتر مدارس نگهداری کنند تا بهتر بتوانند هرگونه حادثه تیراندازی در این مدارس را کنترل کنند.

"ان بی سی شیکاگو" اعلام کرد: افسران گماشته شده برای مدارس تنها کسانی هستند که می توانند به این سلاح ها دسترسی داشته باشند.

رئیس پلیس منطقه پلینفیلد شیکاگو دلیل طرح چنین پیشنهادی را اینگونه عنوان کرده است: تمرینات آموزشی نشان داده که افسران پلیسی که به سلاح های بلندی که برد بیشتری دارند و دقیقتر نیز عمل می کنند، دسترسی دارند در مواجهه با چنین حوادث تیراندازی در مدارس بهتر عمل می کنند.

وی در بیانیه ای اعلام کرده است: متأسفانه در جامعه امروز آمریکا، حوادث تیراندازی دیگر چیزی نیست که تنها در تلویزیون شاهد آن باشیم. چنین حوادثی به بخشی از واقعیت جامعه ما تبدیل شده است.

این پلیس آمریکایی همچنین گفت: وجود یک سلاح با برد بیشتر در داخل ساختمان مدارس به طور حتم توانایی مأموران گماشته شده ما در این مکان ها در هنگام وقوع چنین حوادثی را افزایش می دهد.
برچسب ها: پلیس ، امریکا ، سلاح ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار