تغییر در هیئت مدیره تیم استقلال در مقاطعی مطرح شده و پس از مدتی اشاره ای به آن نمی شود تا به صورت موقت منتفی شود اما این بار قرار است این موضوع به صورت جدی مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای هیئت مدیره تیم استقلال در حالی فعالیت خود را آغاز کردند که قرار بود تعداد 7 عضو در تیم باقی بمانند و به فعالیت خود ادامه دهند اما این اتفاق رخ نداد و پس از مدتی چند عضو جدا شدند و در حال حاضر نیز صحبت هایی در خصوص جدایی اعضا انجام می شود و بحث در خصوص ایجاد تغییرات عمده ، اصلی ترین بخش این تغییرات است.

گفتنی است، مسئولان در وزارت ورزش قصد دارند علاوه بر ایجاد تغییرات کوچک، تغییر عمده ای در هیئت مدیره تیم استقلال ایجاد شود.

شایان ذکر است: عنوان شده قرار است احمد رسولی نژاد از جمع آبی ها جدا شود با اینکه این بحث مدتی قبل عنوان شده، به آن پرداخته نشد اما شنیده ها حاکی از آن است که قرار شده این تغییر عمده صورت پذیرد و رسولی نژاد از جمع آبی ها جدا شود.

در این خصوص صحبت از بازگشت محمد آقامحمدی به استقلال به عنوان رئیس هیئت مدیره است و این موضوع در وزارت ورزش عنوان شده و حتی مسئولان به آن پرداختند تا در آینده ای نزدیک، تصميم اصولی و نهایی در این خصوص انجام شود البته در صورتی که این اتفاق رخ دهد اعضای هیئت مدیره نیز کاملاً تغییر می کنند و استقلال با چالش جدیدی روبرو می شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار