ميترا شعبانيان سرمربي تيم واليبال بانوان كشورمان گفت: در طول اردوهاي تمريني انجام شده به توانايي و سطح عملكرد شاگردانم به طور كامل شناخت پيدا كرده ام.

ميترا شعبانيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر يكي از نيازهاي اصلي و مبرم تيم ملي واليبال بانوان بازي تداركاتي است ما در شرايطي مي خواهيم به مصاف برترينهاي جهان و قاره آسيا برويم كه هنوز حتي يك ديدار دوستانه با حريف خارجي انجام نداده ايم.

وي تصريح كرد: قرار بود براي انجام چند ديدار تداركاتي تيم ملي به كشور تركيه اعزام شود كه به دليل مشكلات مالي و كمبود بودجه اين اعزام از سوي مسئولان فدراسيون لغو شد و ما مجبور شديم برنامه هاي خود را تا شروع مسابقات كاپ آسيا در تهران دنبال كنيم.

وي خاطر نشان كرد: در آخرين ديدار تداركاتي به مصاف ملي پوشان سابق تيم بانوان رفتيم و توانستيم در اين ديدار نسبت به توانايي بازيكنان شناخت خوبي را كسب كنيم و از نظر فني نيز تغييراتي را كه در تركيب داده بوديم را محك زده و خوشبختانه اين تغييرات نتيجه بخش بوده و سيزدهمين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي نيز با حضور 13 بازيكن در حال برگزاري است .

گفتني است: تيم ملي واليبال بانوان كشورمان خود را براي حضور در سومين دوره مسابقات جام آسيايي AVC CUP كه از20 لغايت 26 شهريور ماه به ميزباني آلماتي قزاقستان برگزار خواهد شد آماده مي كند، هشت تيم ايران، چين، كره جنوبي، قزاقستان، ويتنام، ژاپن، تايلند و چين تايپه در اين مسابقات حضور دارند كه تيم ملي واليبال بانوان كشورمان در گروه يك با تيمهاي چين، ژاپن و ويتنام هم گروه است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار