ايرانسل دو مدل سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي و اعتباري دارد كه سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي ۵۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران قيمت سيم‌كارت ‌كاركرده با كد يك در بازار حدود يك ميليون تومان و با توجه به نوع شماره سيم‌كارت متفاوت است و قيمت سيم‌كارت صفر با كد دو هم تقريبا يك ميليون تومان و كاركرده آن حدود ۶۱۵ هزار تومان خريد و فروش مي‌شود.

 سيم‌كارت صفر با كد سه طي روزهاي اخير به مبلغ ۸۵۵ هزار تومان و كاركرده آن ۵۱۰ هزار تومان فروخته شده و قيمت سيم‌كارت صفر با كد چهار ۶۱۰ هزار تومان و كاركرده‌ آن ۳۵۰ هزار تومان است.


هم‌چنين سيم‌كارت صفر با كد پنج هم به مبلغ ۵۰۵ هزار تومان و كاركرده‌ آن ۳۴۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد و سيم‌كارت‌هاي صفر با كد شش به مبلغ ۴۴۰ هزار تومان و كاركرده‌ آن به قيمت ۳۳۰ هزار تومان فروخته مي‌شوند.

و همچنين قيمت سيم‌كارت صفر با كد هفت و هشت نيز به مبلغ ۳۴۰ هزار تومان و كاركرده‌ آن ۲۵۰ هزار تومان و قيمت سيم‌كارت‌هاي ۰۹۱۹ به مبلغ ۱۰ هزار تومان است.

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سيم‌کارت دائمي با قيمت‌هاي ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش‌شماره ۰۹۱۰ (بدون تضمين) و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۲ (تضمين‌دار) اقدام مي‌كند.

سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل هم پنج هزار تومان به فروش مي‌رسند كه دو هزار تومان شارژ اوليه دارند كه همراه با آن سيم‌كارت هديه به خريدار داده مي‌شود كه برروي آن ۲۰۰ تومان شارژ وجود دارد؛ به‌علاوه ۱۰۰ كيلوبايت GPRS رايگان و ۲۰ پيام الكترونيكي پستچي رايگان هم دارند. اما قيمت سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل هم ۱۲۰ هزار تومان به علاوه چهار درصد ماليات ارزش بر افزوده است.


برچسب ها: قیمت ، تلفن ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار