مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمردان تاریخ انقلاب اسلامی گفت : تاریخ همتایی برای رجایی و باهنر نخواهد داشت شخصیت این بزرگواران تكرار شدنی نیست .

حجت الاسلام والمسلین محمد جواد قهرمانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : شخصیت بی نظیر و اخلاق حسنه ، دانش و توانایی این دو بزرگوار زمینه ای فراهم كرد تا مردم آنان را در راس امور نظام قرار دهند.

وی اظهار داشت : زندگی ساده و مردمداری آنها چنان چهره مقبولی از آنان را نشان داد كه همه مردم عاشق سیره و سلوك آن بزرگوار شدند و در زمان آن دو بزرگوار بود كه طبقات ضعیف جامعه اعتبار یافته و مورد احترام قرار گرفتند .

مدیر حوزه های علمیه استان ادامه داد : بدون شك رجایی و باهنر توانستند در اداره جامعه بطوركامل از امام راحل پیروی كرده و شعارهای او را كه حمایت از كوخ نشینان بود محقق سازند .

حجت الاسلام قهرمانی اضافه كرد : دشمن با مشاهده شخصیت هایی چون رجایی و باهنر تاب نیاورد و به همین خاطر با تمام توان با سلاح كینه و نفرت قلب این عزیزان را نشانه گرفتند .

مدیر حوزه های علمیه استان ادامه داد : دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سناریوی خود نابودی نخبگان ایرانی را در برنامه خود قرار داد و پی درپی بزرگوارانی چون شهید مطهری ، آِیت الله اشرفی اصفهانی ، دكتر بهشتی و دهها شخصیت دیگر را مورد هجمه قرار داده و سپس مظلومانه به شهادت رساندند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.