فرماندار فیروزكوه با تشریح ویژه برنامه های هفته دولت شهرستان، گفت: همراهي ملت با دولت و پشتیباني آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است.

 

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: به فرموده بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) 'كارها را به مردم بگویید تا شیاطین و دشمنان نگویند كه كاری انجام نشده است' و بر این اساس، هفته دولت فرصت مغتنمی است تا مسؤولان و كارگزاران نظام به بیان خدمات و عملكرد یك ساله حوزه های تحت مدیریت خود بپردازند.

وی گفت: برگزاری زیارت عاشورا، دیدار با صنعتگران شهرك صنعتی 'دشت ناصر'، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشكان مراكز بهداشتی و درمانی شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدای كارمند و برگزاری مسابقات طناب كشی دوستانه با همكاری اداره ورزش و جوانان در پارك 'كوهستان'، برنامه های روز نخست این هفته خواهند بود.

فرماندار فیروزكوه افزود: برگزاری مسابقات تنیس روی میز كاركنان دولت شهر 'ارجمند'، حضور مسؤولان ادارات و نیروهای تحت امر در نماز عبادی- سیاسی جمعه، انجام تست فشار خون رایگان در حاشیه نماز جمعه و سخنرانی فرماندار پیرامون عملكرد فرمانداری، بخشداری ها و دستگاه های اجرایی شهرستان، سلسله برنامه های پیش بینی شده برای روز دوم است.

وی خاطرنشان كرد: برگزاری مسابقه كتابخوانی الكترونیكی برای اعضای كودك و نوجوان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، برگزاری نمایشگاه نقاشی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع 'آفرینش' و اجرای مسابقه فرهنگی به مناسبت هفته دولت با همكاری اداره تبلیغات اسلامی در مسجد 'امام حسین (ع)'، سایر برنامه های روز سوم خواهند بود.

افشار نادری با اشاره به مصادف شدن سالروز بزرگداشت 'محمد بن ذكریای رازی' و روز داروساز با چهارمین روز از هفته دولت، تصریح كرد: در این روز تجلیل از داروسازان شهرستان در سالن اجتماعات شبكه بهداشت و درمان برگزار می شود و علاوه بر آن، اجرای مانور راهداری در سطح راه های مواصلاتی شهرستان و نشست تخصصی نقد كتاب با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا در می آید.

وی ادامه داد: مراسم دعوت از میهمان تابستان با حضور هنرمندان مجموعه طنز تلویزیونی 'خنده بازار'، برگزاری مراسم كتابخوانی در بین مددجویان تحت حمایت كمیته امداد امام خمینی (ره) و اهدای جایزه به سه نفر از آنان، افتتاح دفتر مشترك هیات های ورزشی در مجموعه ورزشی 'شهدا' و برگزاری مسابقات طناب كشی سایر برنامه های روز پنجم خواهند بود و در روز ششم از هفته دولت نیز عیادت مسؤولان از بیماران بیمارستان 'امام خمینی (ره)' و افتتاح طب كار در واحد طب كار شبكه بهداشت و درمان در دستور كار قرار خواهد گرفت.

فرماندار فیروزكوه همچنین از برگزاری همایش كلی مسؤولان شهر ارجمند به منظور هم اندیشی و هم افزایی در سالن اجتماعات شهرداری این شهر همزمان با آخرین روز از هفته دولت كه روز 'مبارزه با تروریسم' نام گرفته است خبر داد و افزود: گردهمایی مسؤولان و كاركنان امور ایثارگران ادارات تابعه شهرستان و تجلیل از ایثارگران شاغل در ادارات و معرفی شخصیت شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تبیین نقش آنان در صحنه های انقلاب اسلامی برای نوجوانان برنامه های روز پایانی هفته دولت در شهرستان خواهند بود.

وی در خاتمه تصریح كرد: هفته دولت، هفته سپاس و قدرداني از دولتي است كه هدفش اجراي حدود الهي و احكام آسماني اسلام و ایجاد جامعه اي سرشار از عدالت، نظم و امنیت است و این هفته بر همه دولت مرداني كه وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه كرده اند، خجسته و فرخنده باد./س


برچسب ها: هفته دولت ، رجایی ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.