صدای بازیگران سریال خاطره انگیز "او یک فرشته بود" برای شبکه سحر دوبله انگلیسی شده و پخش آن هم اکنون از سیمای انگلیسی این شبکه در جریان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر دوبله انگلیسی، "او یک فرشته بود" (در 15 قسمت 50 دقیقه ای) نخستین تجربه دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در لبنان در این زمینه به شمار می رود.
به گفته مرتضی شمسی مدیر دفتر صدا و سیما در بیروت، این مجموعه سال گذشته از زبان عربی به زبان انگلیسی، ترجمه و دوبله شده و صداپیشگان آن از مسیحیان مقیم لبنان هستند.
وی افزود: دیانا ابراهیم مدیریت دوبلاژ این مجموعه را بر عهده داشته و آن ماری سلامه، سارا موسی، بودی نعوم و دیانا ابراهیم به صداپیشگی در آن پرداخته اند.
مجموعه تلویزیونی "او یک فرشته بود" به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده، محصول شبکه دو سیما است و بازیگرانی همچون حسن جوهرچی، بهاره افشاری، مرتضی ضرابی، مریم کاویانی و ثریا قاسمی به ایفای نقش در آن پرداخته اند.
این سریال، موضوعی ماورایی دارد و داستان آن از جایی شروع می شود که بهزاد طی ماجرایی با زنی تصادف می کند و او را به خانه می آورد. به تدریج حرکات عجیبی از این زن که فرشته نام دارد، سر می زند و نهایتاً موجب می شود که بهزاد
 
و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند اما پس از مدتی بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می شود که فرشته، شیطان (ابلیس) است و ...
پخش مجموعه تلویزیونی "او یک فرشته بود" از دوشنبه 30 مرداد ماه از سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر آغاز شده و هر شب ساعت 01:50 (به وقت تهران) در معرض دید انگلیسی زبانان بیننده شبکه سحر و بینندگان شبکه چهار سیما است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.