نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگوار دولت رجایی و باهنر گفت : شهیدان رجایی و باهنر احیاگر بزرگ ارزش های اسلامی بودند

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : هشت شهریور حادثه تكان دهنده و عبرت آموزی است كه منافقان كوردل، ارزش های اسلامی، انسانی را به خون دو شهید بزرگوار دولت رنگین كردند.

وی افزود : دشمنان كور دل در این حادثه انسان هایی را به شهادت رساندند كه به گواه تمام كسانی كه از دوران جوانی آنان را می شناختند، آنان را انسان هایی امین، درستكار، خودساخته ، با سجایای اخلاقی والا معرفی كرده اند .

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت خاطرنشان كرد : ساده زیستی و فروتنی آنان زبانزد خاص و عام شده بود چنانكه بواسطه این ویژگی ها در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار بودند .

قاضی پور اضافه كرد : افكار و اندیشه های آنان امروز باید الگوی دولتمردان ما شود مسوولان و دولتمردان با تاسی از اخلاق حسنه آنان می توانند در اداره امور كشور و مجلس به موفقیت های بزرگی دست یابند .

قاضی پور یاد آور شد : شهیدان رجایی و باهنر اعتقاد عمیقی به ولایت فقیه داشتند چنانكه خود شهید رجایی می گوید، آنچه كه ما فریاد می زنیم این است رهبری در ایران متعلق به ولایت فقیه است هرچند كه بسیاری از روشنفكران و كسانی كه محتوای انقلاب ما را نفهیمده اند و این دستاورد مشترك و عظیم ملت ما را درك نكرده اند.

وی ادامه داد : دشمن بخوبی توانسته بود به شخصیت ، افكار و اندیشه های بلند آنان پی ببرد، سران سلطه می دانستند ادامه حیات این دو بزرگوار یعنی شكوفایی اندیشه های اسلامی و بوجود آمدن جامعه ای است كه كاخ دشمنان را فرو خواهد ریخت.

قاضی پور یاد آور شد : به همین دلیل سلطه گران با همدستی منافقین این دو بزرگوار را به شهادت رساندند .

وی بازخوانی زندگی و سیره این بزرگان را رسالت بزرگ جامعه دانست و گفت : تبین ابعاد شخصیتی این شهیدان به نسل امروز و نسل های آِینده ضرورتی اجتناب ناپذیراست./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.