رييس کلانتري 167 دولت آباد از دستگيري سارق خودرو با راهنمايي هاي شاكي طي يك تعقيب و گريز پليسي در " منطقه دولت آباد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه اطلاع رساني پليس، سروان اردشير نادري با اعلام اين خبر عنوان كرد:در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ديروز عصر يكي از شهروندان به كلانتري مراجعه كرد و گفت چند روز قبل در جاده ورامين فردي را به عنوان مسافر سوار كردم كه در طول مسير متهم با تهديد چاقو اقدام به سرقت خودرو ام كرده و متواري شد.
وي ادامه داد: دقايقي قبل هنگام عبور از خيابان متوجه شدم خودرو سواري ام در كنار خيابان پارك شده است با اظهارات شاكي ماموران بلافاصله جهت بررسي موضوع وارد عمل شده و به محلي كه شاكي عنوان كرده بود مراجعه كردند.
 كلانتر 167 دولت آباد اضافه کرد: با مراجعه ماموران به محل ، راننده به محض مشاهده پليس  متواري شد، با فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز كه طي مسير كوتاهي ماموران موفق شدند خودرو را در يكي از كوچه هاي فرعي متوقف و متهم را دستگير كنند.
 اين مقام انتظامي در خاتمه افزود: در بازرسي از متهم كه " مهدي " نام داشت يك قبضه چاقو و يك تلفن همراه كشف شد ماموران او را به همراه شاكي و اموال مكشوفه جهت تكميل پرونده و تحقيقات بيشتر در خصوص جرايم احتمالي ديگر به كلانتري انتقال دادند./ف

برچسب ها: زورگیر ، خودرو ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار