حاشيه برنامه "راه شب"؛

گروه "هفت" به نفع مردم زلزله زده در سوئد مي خوانند

گروه موسيقي "هفت" با حضور در برنامه "راه شب" شبكه تهران از اجراي كنسرت خود در سوئد به نفع هموطنان زلزله زده ما در آذربايجان شرقي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ويژه برنامه "راه شب" بامداد امروز با اجراي هومن سيدي از شبكه تهران به روي آنتن رفت.
در ابتداي برنامه كليپي از مهمانان شب گذشته كه با حضور حسام نواب صفوي و فرزاد فرزين بود پخش شد.
مهدي قاسمي عكاس خبري، ابراهيم نوروزي عكاس خبري، بهنام صحوي عكاس خبري، از مهمانان بخش "اول راه شب" بودند.
در ابتدا كليپي از عكس هاي اين عكاسان كه از زلزله آذربايجان شرقي گرفته شده بود پخش شد.
مهدي قاسمي عكاس خبري با حضور در اين برنامه گفت: عكاسي خبري را از سال 1381 شروع كردم و هنگامي كه زلزله آذربايجان رخ داد بلافاصله پس از شنيدن وقوع زلزله، هواپيمايي خالي از مسافر بود كه بيشتر مسافران آن خبرنگاران و  عكاسان بودند و ما دو ساعت قبل از طلوع آفتاب در روستاي واجبات بوديم.
ابراهيم نوروزي عكاس خبري گفت: عكاس خبري را از سال 1384 شروع كردم و كارم را با تمام سختي هايش دوست دارم.
وي در خصوص اين سوال كه حس پشت دوربين در لحظات تلخ چه حسي است، اظهار داشت: سعي مي‌كنم احساساتم را كنار بگذارم ولي بسيار لحظات سخت و دشواري بود و تمام عكاسان در آنجا گريه مي كردند.
بهنام صحوي عكاس خبري گفت: عكاسي خبري را از سال 1386 شروع كردم.
وي افزود: هنگامي كه در آن شرايط قرار مي‌گيرد اولين چيزي كه به ياد مي‌آيد اينكه من عكاسم و بايد به احساساتم غلبه كنم و كارم را انجام دهم.
صحوي ادامه داد: سخت ترين لحظه در زلزله آذربايجان شرقي زماني بود كه در يك روستا پدري پيكر فرزندش را از زير آوار بيرون آورده بود و ما تا چند ثانيه هيچ كاري نمي‌توانستيم بكنيم تا جايي كه احساس مي‌كني جزء خانواده آنها هستي.
امير و آرش قنادي، كيارش پوزشي خوانندگان گروه موسيقي هفت از مهمانان بخش دوم "راه شب" بودند آرش قنادي با حضور در اين برنامه گفت: سه شنبه 7 شهريور گروه هفت در سوئد كنسرت خواهد داشت.
وي افزود: تمام عوايد حاصل از اين كنسرت را به مردم زلزله زده آذربايجان شرقي تقديم خواهيم كرد.
وي در پاسخ به اينكه چرا هميشه مشكي پوش هستيد، عنوان كرد: امروز را به خاطر همدردي با مردم آذربايجان مشكي به تن كرده ايم.
امير قنادي در ادامه گفت: انتخاب عدد هفت براي اين گروه به خاطر اعجاز عدد هفت است و اينكه اين  عدد در اسلام توجه خاصي به آن شده است و در سال 1370 اين نام را براي گروه خود برگزيديم.
كيارش پوزشي در ادامه گفت: آلبوم جديد اين گروه با 10 نوع آهنگ آخرين روزهاي اداري خود را مي‌گذراند و به زودي روانه بازار خواهد شد.
وي عنوان كرد: كاري كه مي‌سازيم همه زندگيمون است و براي آن خيلي زحمت كشيديم و استقبال مردم از آنها برايمان اهميت دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار