رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور گفت: امروز دولتی به دولت رجایی و باهنر نزدیک‌تر است که خالص تر و خدمات آن بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور حجت‌الاسلام محمد ساجدی در مراسم غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدا بهشت فضل نیشابور به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: شهید رجایی الگوی بسیار مناسبی برای مردم و جوانان ما می‌باشند و امیدواریم تمام دولت‌مردان در هر پستی که هستند از وی الگو بگیرند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اولین درس در هفته دولت باید خدمتگزاری با مهر و عطوفت و بدون منت با الگوگیری از شهیدان دولت باشد.

ساجدی خاطرنشان کرد: بزرگترین وصیت شهیدان اطاعت و دفاع از ولایت فقیه و پیروی از ارزش‌های اسلامی است و باید مردم و مسئولان وصیت‌نامه‌های شهدا را فراموش نکنند.

وی شهیدان رجایی و باهنر را با اخلاص‌ترین انسان‌ها در خدمت به ملت و کشور معرفی کرد و گفت: شهید باهنر شرط قبول نخست وزیری در دولت شهید رجایی را فرار از عناوین بیان می‌کند و باید مسئولان از این فرهنگ الگو بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: رجایی به همه آنان که به وی رای داده و نداده بودند آنچنان خدمتی کرد که در کشور ماندگار شد.

ساجدی تصریح کرد: رجایی شخصیتی است که دیگران را برخود مقدم دانسته و خدمتگزاری را نصب‌العین خود می‌داند و خداوند مزد اخلاص و خدوم بودن وی را در شهادتش داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات هفته دولت اضافه کرد: رجایی آنچنان نوری در کشور گستراند که تمام کاندیداهای ریاست جمهوری خود را پیرو شهید رجایی معرفی و این را یک افتخار برای کسب رای مردم می‌دانند.

ساجدی ادامه داد: امروز، آبرو و عزت اسلام و انقلاب در دنیا به برکت خون شهداست و باید قدردان خون شهدا باشیم.

وی اظهار داشت: آنچه که امروز در انقلاب‌های اسلامی و در کشورهای عربی می‌بینیم به برکت خون همین شهداست.

وی افزود: شهدا با جان و خون خود درخت شیعه را آبیاری کردن و انقلاب را از تمام فتنه‌ها و دشمنی‌ها نجات داد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهیدان با ایثارگری و جان‌فشانی مانند شهدای صدر اسلام، راه ایشان را ادامه دادند و به رشد درخت اسلام کمک کردند و به جان خود ارزش ابدی دادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیشابور تأکید کرد: عبور از تاریکی فتنه 88 توسط نور شهدا انجام شد.

ساجدی یادآور شد: اگر امروز می‌خواهیم از شهیدان رجایی و باهنر یادی کنیم باید راه آنان و موج حرکت انقلاب و اسلام را ادامه دهیم تا در حماسه بزرگ شهیدان شریک باشیم /س

برچسب ها: رجایی ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.