سرپرست تیم بسکتبال باویلچر جانبازان و معلولان شهرداری رینه لاریجان آمل از حضور این تیم به عنوان نماینده مازندران در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچرجانبازان و معلولان باشگاه های کشور خبر داد.

یحیی عسگری پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود تیم بسکتبال باویلچر جانبازان و معلولان آمل با کسب عنوان نائب قهرمانی در مسابقات دسته یک بسکتبال با ویلچرجانبازان ومعلولان باشگاههای کشور، سهمیه لیگ برتر را کسب کرد و امسال در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل که در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک با حمایت مالی شرکت تولیدی لوبون این شهرستان در مسابقات شرکت کرده بود، افزود: با تغییرات انجام شده در خصوص حمایت مالی از تیم بسکتبال باویلچر جانبازان ومعلولان آمل که تنها نماینده مازندران و سهمیه لیگ برتری دارد، در نهایت وبا هماهنگی انجام شده مسئولان شهرستان آمل، شهرداری رینه حامی مالی این تیم در لیگ برتر شد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان ومعلولان شهرداری رینه لاریجان با اشاره به اینکه تمرینات آماده سازی این تیم اکنون با حدود 10 بازیکن در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل پیگیری می شود، ادامه داد: هدایت این تیم در مسابقات لیگ برتر نیز برعهده " محمد ملکشاه" از مربیان نام آشنای بسکتبال مازندران خواهد بود.

عسگری پور اضافه کرد: فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاههای کشور با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت از نیمه نخست مهرماه آغاز می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.