معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص احتمال شیوع بیماری در بین زلزله زدگان نیز با اشاره به چیدمان چادرها در منطقه گفت: متاسفانه نحوه ی چیدن چادرها غلط است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، دکتر کوشا   در جمع خبرنگاران در تبیین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ارتباط با زلزله اخیر منطقه ارسباران از استقرار 50 اکیب روان شناس شامل (روان شناس، رزیدنت روانپزشکی و اساتید هیات علمی) در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: در تامین بهداشت روانی در منطقه، از روانشناسان استانهای اردبیل، زنجان و آذربایجانغربی کمک گرفته شده است.

دکتر کوشا در خصوص احتمال شیوع بیماری در بین زلزله زدگان نیز با اشاره به چیدمان چادرها در منطقه گفت: متاسفانه نحوه ی چیدن چادرها غلط است.

وی با اشاره به آغاز فصل سرما گفت: عدم رعایت فاصله ی اطمینان بین چادرهای زلزله زدگان احتمال بروز بیماریهای تنفسی را تشدید می کند و تا زیر ساختهای بهداشتی در منطقه به نحو احسن تامین نشود، امکان بروز بیماریها نیز وجود دارد.

وی با انتقاد از موازی کاری در سیتم مدیریت بحران در منطقه گفت: دستگاهها در ارائه ی خدمات باید همکاری لازم را داشته باشند./س

برچسب ها: موازی ، کاری ، نتیجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.