در پی همزمانی آزمون استخدامی مخابرات و سازمان بورس سخنگوی مخابرات ایران اعلام کرد: امکان تجدید مجدد تاریخ آزمون وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یکی از بینندگان بخش خبری روی خط تهران در تماس با این برنامه عنوان کرد: شرکت مخابرات برای بار پنجم تاریخ آزمون استخدامی را تغییر داده و تاریخ جدید مصادف شده با تاریخ برگزاری آزمون سازمان بورس که هزینه آزمون مخابرات 25 هزار تومان و هزینه آزمون بورس36 هزار تومان می باشد و کسانی که در هر دو آزمون شرکت کرده اند به طور قطع از شرکت در یکی از آزمون ها محروم خواهند شد. لطفا مسئله را پیگیری کنید.
در تماسی که با زارعیان سخنگوی مخابرات ایران داشتیم گفت: تاریخ آزمون استخدامی مخابرات يك بار و آن هم به دلیل مسائل خاص کشوری در تاریخ 10 شهریور به 17 شهریور موکول شده است.
وی گفت: این آزمون با حضور 93 هزار شرکت کننده برگزار می شود و طبیعی است که در هر صورت امکان شرکت تعدادی از شرکت کنندگان به دلیل مسائل شخصی در آزمون وجود نداشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان امکان تغییر مجدد تاریخ آزمون وجود ندارد و برای کمک به داوطلبانی که به خاطر همزمانی 2 آزمون ناچار به انصراف از یکی هستند امکانی فراهم کرده ایم تا این افراد با ارائه مستنداتشان هزینه آزمون را پس بگیرند.
شایان ذکر است افرادی که شرایط مذکور را دارند می توانند اطلاعات خود را در بخش نظرات این منبر درج کنند تا به اطلاع مسئولان مخابرات برسد./ز
برچسب ها: ازمون ، دلیل ، مجدد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار