کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت مدیریت کادر فنی استقلال از شرایط این تیم راضی نیستند.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت کادر فنی و هواداران استقلال از شرایط این تیم راضی نیستند چون انتظارات بیشتری از این مجموعه می رود.

تعویض مربی و تغییرات در تیم در شروع فصل به این دلیل بود که شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته در استقلال ایجاد شود همه این تغییرات هم در زمان مناسب انجام شد و تمرینات هم به موقع شروع شد، به همین دلیل انتظار داشتیم استقلال بهتر از این کار کند.

وی افزود: یک سری می گویند استقلال در گذشته هم با امیر قلعه نوعی در 5 هفته اول نتیجه نمی گرفت و بعد نتایج مطلوبی کسب کرده و قهرمان شده اما در همان زمان هم استقلال اگر در هفته های ابتدایی نتیجه نمی گرفت اما خوب بازی می کرد الان استقلال خوب بازی نمی کند که به این تیم امیدوار باشیم، این استقلالی که من دیدم خیلی مشکل دارد.

او در ادامه گفت: قلعه نوعی پس از دربی 75 اعلام کرد که به قهرمانی استقلال در این فصل مطمئن شده است شاید امیر با این حرف ها قصد دارد فشارها را کم کند یا اذهان را منحرف کند وگرنه خود قلعه نوعی هم می داند که این تیم خیلی مشکل دارد و مثل سال هایی که قهرمان می شد نیست آن زمان استقلال خیلی بهتر، روان تر و هجومی تر بازی می کرد اما این استقلال مشکلات زیادی دارد که قلعه نوعی باید به دنبال حل آنها باشد.

کاپیتان سابق استقلال اظهار داشت: من در این 6 هفته چیزی از استقلال ندیدیم که برای هواداران امیدوارکننده باشد و نشان بدهد که استقلال در این فصل قهرمان می شود من هم به قهرمان این تیم امیدوار نیستم مگر اینکه سپاهان، پرسپولیس و تراکتورسازی که روی آنها هم برای قهرمانی حساب می شود دست و پا بسته باشند و این استقلال قهرمان شود.

فکری گفت: جواد نکونام انتظارات را برآورده نکرده است، فکر می کنم نکونام هنوز در شوک بازگشت از فوتبال اسپانیا به ایران است نکونام بازیکن خوب و بزرگی است و هنوز هم برای تیم ملی مثمر ثمر است اما احساس می کنم همچنان در شوک بازگشت از اسپانیا است باید از نظر روحی روی او کار شود و خود جواد هم قبول کند که به فوتبال ایران برگشته است انتظارات از او باید است و جواد باید جوابگوی این انتظارات باشد اما اگر اینطوری بازی کنم اسم خودش را زیر سوال می برد./ق

برچسب ها: نکونام ، کاپیتان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار