فراخوان ارسال آثار به جشنواره ملی« ضامن آهو » امروز در شهرکرد آغاز شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:
دبیر برگزاری این جشنواره ملی گفت: مستندسازان و تهیه کنندگان فیلم کوتاه و عکاسان می توانند آثار خود را تا 26 شهریور به دبیرخانه کارگروه اجرایی جشنواره فیلم و عکس ضامن آهو به آدرس شهرکرد ، دروازه سامان، اداره کل محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری، دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
سعید یوسف پور افزود: جشنواره ملی ضامن آهو در 2 سطح آماتور و حرفه ای با حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست کشور برگزار می شود.
وی گفت: به رتبه های برتر در 2 بخش آن جوایزی اهدا می شود و جایزه ویژه این جشنواره به انتخاب سازمان حفاظت محیط زیست به برترین اثر دریافتی با موضوع « اولین محیط بان هستی»اهدا می شود.
به گفته وي معرفی ارزش های تنوع زیستی و زیست بوم ها در تأمین حیات اجتماعی انسان، جلب توجه هنرمندان به ظرفیت های محیط زیست درتهیه آثار هنری از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی معرفی تنوع زیستی گیاهی و جانوری ‌با تأکید بر زیبا شناختی و جلوه های آفرینش، ‌معرفی عوامل تخریب زیست بوم ها نظیر بیابان زائی، شکار و صید و چرای بی رویه ، و رشد جمعیت بر زیستگاه ها و گونه های حیات وحش کشور نظیر گرمایش جهانی و ریز گردها را از دیگر موضوعات فراخوان این جشنواره برشمرد.
یوسف پور گفت: شماره تلفن 03812252772 روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان چهارمحال وبختیاری نیز پاسخگوی پرسش های علاقه مندان شرکت در این جشنواره است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.