يک کارشناس سياست خارجي گفت: آمریکا تلاش می‌کند ایران را در خاورمیانه منزوی نشان دهد در حالی که برگزاری اجلاس عدم تعهد در کشورمان آمریکا و متحدان مزدورش را عصبانی‌تر از گذشته کرده است.

حسين کنعاني‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اجلاس عدم تعهد در کشورمان گفت: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها به میزبانی جمهوری اسلامی ایران اثرات مثبت و سازنده‌ای برای كشورمان به دنبال داشته لذا تلاش آمریکا در منزوی نشان دادن جمهوری اسلامی ایران در منطقه راه به جایی نبرده و آمریکا و متحدان مزدورش را عصبانی تر از گذشته کرده است.

وي‌افزود: غرب تلاش زیادی كرده تا از شركت كشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در اجلاس تهران جلوگیری كند اما تبلیغات منفی رسانه‌های غربی نتوانست مانع حضور این كشورها در تهران شود و این سیاست ظالمانه آمریكا بار دیگر برای افكار عمومی جهان آشكار شد.

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس جهانی جنبش غیرمتعهدها در تهران تاکنون دستاوردهای فراوانی برای کشورمان داشته است، تصریح کرد: برگزاری اجلاس تهران بیانگر دیپلماسی برتر انقلاب اسلامی در دنیا، امنیت و آرامش تهران در مقابل تحریم است.

این کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از برگزاری اجلاس عدم تعهد به واهمه افتاده است، خاطر نشان کرد: امروز رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها از برگزاری این اجلاس به وحشت افتاده، بلکه از هر نوع صدای وحدتی که بین کشورهای اسلامی و حتی غیر متعهد‌ها باشد ترس و واهمه دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عدم تعهد ، غرب ، وحشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار