رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: برگزاري اجلاس غيرمتعهدها اقدام دشمن براي انزواي ايران را با شكست مواجه كرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور شب گذشته(سه‌شنبه) در جمع علما و مسئولان شهرستان قائم‌شهر با اشاره به برگزاري اجلاس غير متعهدها در تهران گفت: برگزاري اين اجلاس، اقدام دشمنان را كه به دنبال تحريم و منزوي‌كردن ايران بودند با شكست مواجه كرد.

وي در ادامه افزود: اين‌كه رياست اجلاس غيرمتعهدها به ايران واگذار شود و در آن نزديك به 120 كشور شركت كنند براي ايران فرصت و موقعيت مغتنم و ممتازي است.

پورمحمدي به اراده والا و همت بلند ملت ايران در استقامت و صبوري اشاره كرد و اظهار داشت: حضور حماسي مردم در زمان‌هاي مهم و حساس از جمله در روز قدس نشان مي‌دهد كه اقدامات و توطئه‌هاي دشمن محكوم به شكست است.

وي همچنين خاطرنشان كرد: آمريكا و غرب به قدرت تأثير‌گذاري عميق منطقه‌اي و بين المللي ايران و نقش‌آفريني آن در ابعاد سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي پي برده است.

پورمحمدي دين‌مداري را محور اصلي انقلاب اسلامي عنوان كرد و افزود: اگر دين و ولايت فقيه را از انتقلاب بگيريم آن يك انقلابي مانند ساير انقلابهاي دنيا مي‌شد.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور تأكيد كرد: بايد تلاش كنيم ديانت مردم روز به روز افزايش پيدا كند و براي اين كار بايد به پيشرفت و توسعه كشور بيشتر توجه داشت.

وي بااشاره به نامگذاري‌هايي كه در طول چند سال اخير توسط مقام معظم رهبري صورت گرفت، گفت: اين سالها بيشتر با عناوين اقتصادي نام‌گذاري شد و اين نشان مي‌دهد كه براي افزايش ديانت مردم بايد به مقوله اقتصاد و ايجاد رفاه در زندگي مردم توجه داشت.

وي تصريح كرد: امروز مديري دين‌مدار است كه به اقتصاد و رفاه مردم بيشتر توجه داشته باشد و به جاي هزينه‌كردن دين واقتصاد كشور براي محبوبيت و ارتقاء جايگاه خود، خودش را هزينه دين، مملكت و مردم كند.

پورمحمدي در پايان خاطرنشان كرد: شاخص خدمتگزاري اين نيست كه محبوب شويم بلكه شاخص خدمتگزاري، نجات كشور از گراني، بيكاري، فشار اقتصادي و استفاده از همه ظرفيت كشور به صورت زير بنايي براي بهبود معيشت مردم است.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار