نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان هبری، بر تسریع در ساخت اماکن مسکونی روستایی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، هاشم زاده هریسی، در بازدید از مناطق زلزله زده و دیدار با فرماندار شهرستان اهر که فتح الهی شهردار منطقه 19 تهران نیز همراهی می کرد گفت: باتوجه به نزدیکی فصل سرما از مسئولان انتظار داریم به صورت اصولی واحدهای مسکونی را احداث کنند تا در فصل سرما مشکل خاصی به وجود نیاید.

وی، همچنین خاطرنشان کرد در بازدیدی که از نقاط مختلف داخل شهر اهر داشتیم بعضی از اماکن مسکونی شهری نیز قابل سکونت نیست که امیدواریم در این زمینه دولت عنایت ویژه ای داشته باشد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری، در ارتباط با احشام روستائیان که درآمد آنها وابسته به دام است بر ساخت اماکن دامی جهت حفظ دام ها از تلف شدن در روستاها تأکید کرد.

هاشم زاده هریسی، با بیان اینکه مردم ولی نعمتان هستند و در برهه های حساس حضور خود را نشان داده اند، خدمت به مردم را وظیفه تک تک مسئولان دانست و از آنها خواست در رفع آلام مردم مناطق زلزله زده تلاش کنند.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان هبری، در پایان از تمام مردم کشور خواست با کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان به مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی در عمران و آبادانی این مناطق سهیم باشند.

در این بازدید و دیدار فتح الهی شهردار منطقه 19 تهران نیز از آمادگی شهرداری تهران برای بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی و به خصوص در شهرستان اهر خبرداد./س

برچسب ها: تاکید ، تسریع ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.