خالد بن محمد العطيه، وزير مشاور در امور خارجه قطر در حاشيه نشست دو روزه وزيران امور خارجه كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در آستانه اجلاس سران در تهران، عصر امروز با دبير شوراي امنيت ملي ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ خالد بن محمد العطيه، وزير مشاور در امور خارجه قطر در حاشيه نشست دو روزه وزيران امور خارجه كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در آستانه اجلاس سران در تهران، عصر امروز با دبير شوراي امنيت ملي ديدار و گفتگو كرد.

دكتر جليلي در اين ديدار بيداري اسلامي در كشورهايي چون مصر و تونس را كه در دوره جنگ 22 روزه غزه رژيم‌هاي حاكم بر آنها ساكت يا حامي رژيم صهيونيستي بودند، فرصت جديدي براي مقابله امت اسلامي با رژيم غاصب صهيونيستي و حاميان آن دانست و نسبت به توطئه هاي دشمن براي  منحرف ساختن ظرفيت‌هاي جديد امت اسلامي به سمت اختلافات قومي و مذهبي هشدار داد.

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي  عالي امنيت ملي با يادآوري نقش ملت و دولت سوريه در جبهه مقاومت تنها راه حل مساله سوريه را توقف خشونت‌هاي و انجام گفتگوهاي ملي عنوان و تاكيد كرد، ملت‌هاي هرگز باور نمي‌كنند كه آمريكا و رژيم صهيونيستي حامي دموكراسي براي مردم منطقه باشند.

در اين ديدار وزير مشاور در امور خارجه قطر نيز با اشاره به مشتركات فراوان كشورش با جمهوري اسلامي ايران نگاه قطر به مناسبات تهران – دوحه را بسيار مهم و راهبردي عنوان كرد و خواستار تعميق و گسترش مناسبات دو كشور در زمينه‌هاي مختلف شد.

انتهای پیام/ب2

برچسب ها: جلیلی ، العطیه ، مصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار