بخشدار بخش مرکزی دماوند گفت: احياي ارزش‌هاي انقلابي و گفتمان رهبري كه اكنون احيا شده مهم‌ترين دستاورد دولت جناب دکتر محمود احمدي‌نژاد است.

"موسی بهرامی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: افتخار امروز ما خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم در دولتی است که هدف و مسیرش برگرفته از تلاش های دولتمردانی همچون رجایی و باهنر می باشد.

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم خدمات شایانی را در راستای رشد و نمو کشور با توجه به چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نموده است، تصریح کرد: دولت عدالت محور و خدمتگذار نهم و دهم در تمامی نقاط کشور به ویژه محروم خدمت رسانی کرده است که برپایی اين نمايشگاه نیز فرصت مغتنمي است تا سياست‌ها و اهداف دولت و نوع خدمات و فعاليت‌هاي دستگاه‌ها برای مردم معرفي می شود.

بخشدار بخش مرکزی دماوند نمايشگاه دستاوردهای دولت را در راستای ایجاد ارتباط ميان مردم و مسئولان و تقويت این جایگاه دانست و گفت: دولت در طي سال های اخیر خدمات بسيار چشمگيري را در كشور به نمایش گذاشته است که بخشی از این خدمات را در شهرستان و نیز اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، رفاهی و غیره در بخش مرکزی شاهد هستیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به یکی از مهم ترین دستاوردهای دولت در احياي ارزش‌هاي انقلابي و گفتمان رهبري، خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت فقیه نقطه اوج آرمانهای دولتهای نهم و دهم بوده است و این مهم را می توان در بیانات ارزشمند و گهربار مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت به روشنی دید.

بهرامی یکی دیگر از دستاوردهای ارزشمند دولت را برداشتن حائل میان مردم و مسئولان عنوان و اذعان کرد: برگزاری دیدار های چهره به چهره بین مردم و مسئولان به ویژه در مناطق روستایی و محروم، به دور از هرگونه پیچ و خم های اداری را می توان از دیگر ویژگی های شاخص این دولت دانست.

وی با اشاره به ساده زیستی دولت عدالت مهرورز نهم و دهم به عنوان سومین ویژگی مهم این دولت، گفت: با نگاهی به این دو دولت می توان به این مهم دست یافت چرا که این ساده زیستی در بین تمامی دولتمردان، مسئولان و خدمتگذاران نظام به وضوح قابل روئیت است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.