رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: شهیدان رجایی و باهنر از جمله شهدای گرانقدری هستند که می توان آنان را جز اسطوره های انقلاب دانست.

"محمود صفری" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: یکی از ارزشمند ترین اقدامات دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان خدمتگذار همچون رجایی و باهنر است که با ارائه خدمات ارزشمند و سازنده خود، یاد آنان گرامی می دارند.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر حقیقتا اسطوره های انقلاب بوده و هستند و قبل از انقلاب اسلامی نیز زحمات بسیاری در راستای اعتلای ارزش های فرهنگی، علمی، عمرانی، خدماتی و غیره داشته اند که قابل تقدیر است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با بیان اینکه حضور آنان می توانست در راه توسعه و سازندگی کشور ماثر باشد، گفت: اگر چه با ارائه خدمات ارزشمندشان امروز ایران می توانست رشد و توسعه بیشتری در تمامی عرصه ها به خود بیند ولی خون پاکشان، راه خدمتگذاری صادقانه و بی منت را به مسئولان نظام نشان داده و می دهد.

صفری ضمن تشکر از مسئولان شهرستان دماوند به جهت برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در این منطقه، بیان داشت: اینگونه نمایشگاه ها می تواند نقش موثری در بیان توانمندی ها و قابلیت های ارائه شده و نیز در خور توجه برای شهروندان داشته باشد که برپایی آن در چنین زمانی قابل تقدیر است.

در ادامه این گفت و گو، معاون پرژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک به خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عمده فعالیت های این دانشگاه در نمایشگاه دستاوردهای دولت اشاره کرد و گفت: غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این نمایشگاه سعی داشته گوشه ایی از خدمات و دستاوردهای دانشجویان، اساتید و فعالان عرصه فرهنگی و علمی را به نمایش گذارد.

"حمیرضا حسینی دانا" ادامه داد: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند کسب رتبه های اول در بخش اقامه نماز، فعالیت های فرهنگی، عفاف و حجاب، نشریه سودا و غیره می باشد که در این نمایشگاه نمونه ایی از فعالیت ها به نمایش گذاشته شد.

وی در ادامه به دستاوردهای پژوهشی این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: از سال 2008 ، بیش از 11 مورد شرکت در مسابقات ملی و بین المللی را تجربه کردیم که 7 مورد آن با کسب مقام قهرمانی همراه بود و در آخرین مسابقه نیز توانستیم در مسابقات جهانی مکزیک رتبه اول را در بخش ربات امدادگر و مین یاب به خود اختصاص دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در دوسال پیاپی نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در مسابقات ایران و اوپن و مسابقات خوارزمی موفق به کسب رتبه اول شد که لازم است از تمامی دانشجویان و اساتید آنان در کسب چنین مقام ارزشمندی تقدیر و تشکر کرد.

معاون پرژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خاطرنشان کرد: در زمینه چاپ مقالات نزدیک به 15 عنوان مقاله علمی در موضوعات مختلف، که بیش از 100 عنوان آن، آی. اس. آی و آی. اس. سی می باشد تاکنون توسط اساتید و دانشجویان به چاپ رسیده است.

حسینی دانا با اشاره به اینکه حدود 12 عنوان کتاب علمی توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است، به دستاوردهایی چون بیش از 60 مورد احداث آزمایشگاه، سایت و کارگاه از ابتدای سال 88 اشاره و تصریح کرد: می توان گفت این واحد دانشگاهی هم اکنون به عنوان قطب آزمایشگاهی و کارگاهی در شرق استان تهران شناخته شده است که این مهم در منطقه کم نظیر می باشد./س


برچسب ها: اسطوره ، رجایی ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.