جهانیان گفت: تعداد زيادي از مقامات کشورهاي مختلف شرکت کننده در اجلاس غير متعهدها اشتياق فراواني براي بازديد از نمايشگاه گردشگري برج ميلاد دارند و پیش بینی می شود تعداد بازدیدکنندگان امروز افزایش یابد.

منوچهر جهانيان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برپايي نمايشگاه توانمندی های گردشگري در برج ميلاد گفت: با برپايي اين نمايشگاه تعدادي از مقامات کشورهاي مختلف شرکت کننده در اجلاس غير متعهدها به بازديد از اين نمايشگاه پرداختند.
 
وي افزود: وزراي امور خارجه، معاونين رئيس جمهور و کارشناسان ارشد کشورهاي مختلف شرکت کننده دراجلاس غير متعهدها از اين نمايشگاه بازديد کردند.
 
جهانيان اضافه کرد: درکنار شخصيت هاي سياسي تعدادي از خبرنگاران رسانه هاي جمعي نيز از کشورهاي گوناگون از نمايشگاه گردشگري برج ميلاد بازديد کردند.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر بازديد مقامات رسمي کشورهاي نيجريه، غنا، مالي، کومور، اندونزي، فیلیپین، هند، از اين نمايشگاه تعدادي از خبرنگاران و شخصيت هاي فرهنگي نيز از اين نمايشگاه بازديد کردند.
 
جهانیان تاکید کرد: شب گذشته تعدادي از خبرنگاران اندونزي هم چنين هيات هاي متشکل از کارشناسان هندي و بنگلادشي از اين نمايشگاه بازديد به عمل آوردند و امروز نیز خبرنگاران و شخصيت هايي از کشورهاي فيليپين، عراق، افغانستان و پاکستان نيز امروز با حضور در برج ميلاد از اين نمايشگاه بازديد کردند.
 
معاون گردشگری اظهار داشت: پيش بيني مي‌شود بازديد خبرنگاران، شخصيت هاي فرهنگي، کارشناسان، هيات هاي عالي رتبه و مقامات و سران کشورهاي مختلف از اين نمايشگاه همچنان ادامه داشته باشد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار